omregistrering
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-03-08 15:22

Hvor på nettet kan man se om ens gamle bil er blevet om/afregistreret af den
næste ejer?

mvh.
Uffe Kousgaard

Fra : Mikael

Dato : 29-03-08 08:38

On 29 Mar., 15:21, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:
> Hvor på nettet kan man se om ens gamle bil er blevet om/afregistreret af den
> næste ejer?

Det mener jeg ikke du kan nogen steder som almindelig person.

Mikael

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-03-08 18:28

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in

> Hvor på nettet kan man se om ens gamle bil er blevet om/afregistreret
> af den næste ejer?

Når din bil er blevet omregistreret eller afregistreret får du refunderet
overskydende vægtafgift. Det er vist eneste måde du kan se det på hvis ikke
du tager en tur omkring SKAT's nummerpladekontor.

Fra : BikeManiac

Dato : 29-03-08 17:06

Du finder det ikke på nettet! Du skal telefonere til SKAT på deres
hovednummer. Så skal du oplyse registreringsnummeret=nummerpladen og
den venlige dame vil så fortælle dig om den stadig står i dit navn
eller den nyes. Det tager 3-5 min.

Lucas