S: Glasplade til at ligge foran åben pejs
Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-03-08 20:54

Hejsa

Vi købte for noget tid siden sådan en glasplade til at smide foran sin
pejs... Den måler ca. 40cm gange 100cm (Det lovmæssige krav er
selvfølgelig overholdt) og kostede 700,- som ny.

Den har ikke været brugt (og er dermed uden ridser og lignende), da vi
valgte at sløjfe pejsen umiddelbart efter købet. Men skorstensfejeren
insisterede på, at vi skulle have en, eller skunne han ikke godkende
vores korsten :-/

Nåh, men den kan hentes i Aalborg SV for 300,- - sendes ikke på grund
af størrelsen og skrøbeligheden.

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-03-08 20:56

On Wed, 26 Mar 2008 20:54:04 +0100, Jan Eliasen
<eliasen@nospam.nospam> wrote:

>Vi købte for noget tid siden sådan en glasplade til at smide foran sin
>pejs... Den måler ca. 40cm gange 100cm (Det lovmæssige krav er
>selvfølgelig overholdt) og kostede 700,- som ny.
Beklager!

Jeg ramte den forkerte nyhedsgruppe...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-03-08 21:04

On Wed, 26 Mar 2008 20:55:58 +0100, Jan Eliasen <eliasen@nospam.nospam>
wrote:

>Jeg ramte den forkerte nyhedsgruppe...

Helt i orden, jeg kom også til spise den sidste skumbanan anyway...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-03-08 20:58

wrote:

> [...]
>vores korsten :-/
>
>Nåh, men den kan hentes i Aalborg SV for 300,- - sendes ikke på grund

Jamen 1 skumbanan er budt herfra...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.