Dragrace i malmø eller gøteborg
Fra : Ellen

Dato : 25-03-08 08:42

Hej

Har nogen et link til en hjemmeside med løbskalender mv. over dragracing i
sverige.

Har set på dragrace.dk men synes ikke der er en rigtig oversigts kalender.

Kh

Lene

Fra : John Sahl

Dato : 25-03-08 10:43

Ellen wrote:
> Har nogen et link til en hjemmeside med løbskalender mv. over
> dragracing i sverige.
>
> Har set på dragrace.dk men synes ikke der er en rigtig oversigts
> kalender.

Skal det være i Sverige, og skal det være udelukkende dragrace, eller må det
også være lovligt streetrace? Der er nogen ganske alvorlige biler som kører
lovligt streetrace i DK efterhånden.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 10:50

John Sahl wrote:
> Skal det være i Sverige, og skal det være udelukkende dragrace, eller må det
> også være lovligt streetrace? Der er nogen ganske alvorlige biler som kører
> lovligt streetrace i DK efterhånden.

Jeg er enig i holdningen i din signatur, men hvad får dig til at tro at
det er retarderede der deltager i handicap OL?

--
vh
Torben

Fra : John Sahl

Dato : 25-03-08 11:21

Torben Scheel wrote:
> Jeg er enig i holdningen i din signatur, men hvad får dig til at tro
> at det er retarderede der deltager i handicap OL?

Det skriver jeg da på ingen måde?

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 11:40

John Sahl wrote:

> Det skriver jeg da på ingen måde?

Hvad skriver du så?

--
vh
Torben

Fra : John Sahl

Dato : 25-03-08 12:28

Torben Scheel wrote:

> Hvad skriver du så?

Nu jeg kigger nærmere på det, så har du da ret. Men ændrer jeg på det, så
går det sjove af sætningen

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 13:07

John Sahl wrote:

> Nu jeg kigger nærmere på det, så har du da ret. Men ændrer jeg på det, så
> går det sjove af sætningen

Jeps. Så kan man nemlig ikke grine af din fejltagelse længere

--
vh
Torben

Fra : Ellen

Dato : 25-03-08 12:45

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Dragrace er nu sjovest og malø er tættest på kbh. Desuden kan børnene bedre
se når der er tribuner som der er ved de fleste løb,.

kh Lene

Fra : John Sahl

Dato : 25-03-08 13:12

Tag et kig på http://www.srif.se/

Fra : Ellen

Dato : 25-03-08 15:30

> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Tak for hjælpen

Fra : joppe

Dato : 25-03-08 14:44

Ellers er der Mantorp hvor der også køres topfuel. Husk ørepropper...
http://www.motorevents.com/motorevents/mantorp-park.asp?avd=Evenemang&sida=VEIDEC%20Festival