Er DFMC blevet til pivedyr ?
Fra : dots

Dato : 20-04-08 21:41

Ja, jeg ved godt at nu får jeg på puklen.
Men jeg er sg ligeglad, det er ikke første gang.

Det er sg da utroligt som folk herinde kan være helt forbløffende selvfede
ang deres MC ìsme...
Punke billisterene, børnene, børn til hest, jord på svinget, og alt andet
der evt måtte genere deres iøvrigt, ofte alt for høje hastighed i det ganske
land.

Som om vi, bare fordi vi er mcister skal behandles som p**hud.
Hva faen bilder I jer egentlig ind ???

Jeg kører året rundt, har også kørt denne vinter...
Mens I kun er på vej ud.......Og hva sker der så ligeså snart I kommer på
gaden ?
En allerhelvedes masse pis, som I satme selv er ude om !

--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : Niels Pein

Dato : 20-04-08 22:42

"dots" skrev ...
> Ja, jeg ved godt at nu får jeg på puklen.
> Men jeg er sg ligeglad, det er ikke første gang.

Ja nu skal du s*tme få pivedyr - smil:

http://www.pein.dk/foto/misc/cats/Too_Cute.jpg

--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : dots

Dato : 20-04-08 22:48

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> skrev i en meddelelse
> "dots" skrev ...
>>
> Ja nu skal du s*tme få pivedyr - smil:

Hehe, den var søøøød
Og Niels, jeg får min XR tilbage og vender tilbage til mudderfamilien
dormck, for dælen da jeg har savnet dem !

dots

Fra : Niels Pein

Dato : 20-04-08 23:25

"dots" skrev ...
> "Niels Pein" skrev ...

> Hehe, den var søøøød
> Og Niels, jeg får min XR tilbage og vender tilbage til mudderfamilien
> dormck, for dælen da jeg har savnet dem !

Hey tillykke med det. Hils hvis du ser nogen jeg kender, Gas-mads, Johnny,
Håkon, Paw, Flugt og hvad de nu hedder allesammen. Jeg savner sådan set også
den tid lidt. Vi havde sjove ture til Sverige m.m.
--
Niels

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-08 07:07

dots wrote:
> Det er sg da utroligt som folk herinde kan være helt forbløffende selvfede
> ang deres MC ìsme...

> Jeg kører året rundt, har også kørt denne vinter...
> Mens I kun er på vej ud.......

Hvem sagde selvfed

Ha' en fed sæson

--
vh
Torben - der er ved at samle FJ'eren efter lakering - 3 forskellige

Fra : dots

Dato : 21-04-08 12:19

> Hvem sagde selvfed

Hehe, jeg vidste den ville komme

> Ha' en fed sæson

Tak, men for mig findes begrebet sæson ikke.
Men i lige måde da
Pas på dig selv derude, regn ikke med at andre vil gøre det.

dots

Fra : Anders Majland

Dato : 21-04-08 18:11

> Tak, men for mig findes begrebet sæson ikke.

Joda Sæsonen 2008 er fra ca 1. januar til 31. december. Grunden til det ca.
er at jeg sjældent er i stand til eller har lyst til, at køre nogen steder
1. januar

/A

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-04-08 13:13

dots wrote:
> Som om vi, bare fordi vi er mcister skal behandles som p**hud.
> Hva faen bilder I jer egentlig ind ???

> En allerhelvedes masse pis, som I satme selv er ude om !

Du har ret. Vi skal da bare køres ned af bilister der skider på vigepligten,
og så dø i fred uden al det klynk.

Tak for opsangen !

/jim