4-2-1 komplet udstødning til cbr 1000 f
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 20-04-08 19:10

Hvad findes der til rimelige penge ???
Gerne udenlandkser links og brugt er også ok.
Helst et system med fjernbar DB-killer (eller helt uden)

--
MVH

Peter Jakobsen

Fra : Richard

Dato : 21-04-08 17:21

Peter Jakobsen wrote:

> Hvad findes der til rimelige penge ???

Kig fx her, de har lidt af hvert til mange cykler:
http://www.mgh-bikes.de/

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Johnny 8230

Dato : 23-04-08 18:47

Hey
jeg har en løsning hvor man sætter en kapsel i den ene udgang og så en laser
carbon pot man sætter på den anden udgang hvis man har de originale forrør 4
i 2 på hvis det var noget til 2200 kr