SEAT CORDOBA 1,6
Fra : Kajni

Dato : 24-03-08 16:25

Hej Gruppe
Er der forskel på højre siderude i en GLX og CLX for en SEAT CORDOBA 1,6 fra
1995. Bilen er en sedan med 4 døre?
Tak for hjælpen

--
Med venlig hilsen/Best regards

NDAN

GPS - Længde : 8,960398 / Bredde : 56,136734

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-03-08 18:30

Kajni wrote:
> Hej Gruppe
> Er der forskel på højre siderude i en GLX og CLX for en SEAT CORDOBA
> 1,6 fra 1995. Bilen er en sedan med 4 døre?
> Tak for hjælpen

Normalt er der ikke forskel på selve ruden. Rudeoptrækket kan dog være
forskelligt ifald det ene er mekanisk det andet elektrisk.

Det kan tjekkes på www.vagcat.com

rude hedder nok "pane" på engelsk.

/F

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-03-08 14:22

Frank Leegaard wrote:

> Normalt er der ikke forskel på selve ruden.

Det kan der nu sagtens være, afhængigt af om bilen er med tonede ruder og så
igen om farven på toningen passer.
Men jeg er ikke så meget inde i SEAT, så jeg ved om de evt. kører med
forskellige farver på de forskellige udstyrsvarianter.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport