Norge, der har de trafikkultur ;-)
Fra : Møller

Dato : 23-03-08 21:56

Og så kan de det der gylle med at køre i sne:

Se blot her, hvor elegant man kommer ind i en færgekø, og hvor glidende det går på vejene:

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article532276.ece
http://www.bt.no/trafikk/article532254.ece
http://www.bt.no/trafikk/

Og læsning af trailer når de skal op til hytten er de jo verdensmestre i:
http://www.bt.no/trafikk/article530273.ece

Og så på fjældet, der føler de sig helt hjemme:
http://www.bt.no/webtv/?id=10181

og så har jeg fredet lastbilene. Folmer m.v. skal jo ikke have ødelagt helligdagene.

Fortsat god påske.

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 22:11

Møller <em@upsg2n.dk> skrev :

>http://www.bt.no/trafikk/

Flot bremseafstand de holder sig .... i magnetbanen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-03-08 22:26

On Sun, 23 Mar 2008 21:55:59 +0100, Møller <em@upsg2n.dk> wrote:

>Og så kan de det der gylle med at køre i sne:
>
>Se blot her, hvor elegant man kommer ind i en færgekø, og hvor glidende det går på vejene:

> [...]

Det der med køkultur, det er ikke noget der bekymrer Ola Nordmann.

Han er også bedre i dyb sne end han er på isslag, men det er nu også
noget snavs.

>--

>Og læsning af trailer når de skal op til hytten er de jo verdensmestre i:
>http://www.bt.no/trafikk/article530273.ece

>--

Der er jo ingen grund til at køre 2 gange, vel?.

>--

>Og så på fjældet, der føler de sig helt hjemme:
>http://www.bt.no/webtv/?id=10181

>--

De siger jo selv at de er født med ski på fødderne, meeeen

>--

>og så har jeg fredet lastbilene. Folmer m.v. skal jo ikke have ødelagt helligdagene.

>--

Det var pænt af dig. Jeg skal nok sige noget pænt om
dig.....................................når jeg kommer i tanker om
noget.

>--

>Fortsat god påske.

>--

I lige måde.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 23-03-08 22:54

Folmer Rasmussen skrev:

> Det der med køkultur, det er ikke noget der bekymrer Ola Nordmann.

Det har jeg opdaget, jeg slider jo et sæt dæk af deroppe hver sommer.

> De siger jo selv at de er født med ski på fødderne, meeeen

Stakkels mor sir jeg bare. Sikken fødsel

> Det var pænt af dig. Jeg skal nok sige noget pænt om
> dig.....................................når jeg kommer i tanker om
> noget.

Du skal ikke anstrenge dig, så letter låget bare

gonat

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-03-08 14:44

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Det har jeg opdaget, jeg slider jo et sæt dæk af deroppe hver sommer.

>Stakkels mor sir jeg bare. Sikken fødsel

Gad vide om det var det, Anne Linnet mente da hun sang:
"Den har sat sig på tværs, i mit indre univers"
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-03-08 14:52

On Mon, 24 Mar 2008 14:44:20 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Gad vide om det var det, Anne Linnet mente da hun sang:
>"Den har sat sig på tværs, i mit indre univers"

>--

Så må hun jo undlade sexuelle udskejelser med fjeldaberne.

Hun ser iøvrigt lidt bleg ud. Gu' ved om det skyldes for meget slik og
for lidt jern?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-03-08 17:03

Folmer Rasmussen skrev:
> Så må hun jo undlade sexuelle udskejelser med fjeldaberne.
> Hun ser iøvrigt lidt bleg ud. Gu' ved om det skyldes for meget slik og
> for lidt jern?

Foler for f**den!

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-03-08 22:00

On Mon, 24 Mar 2008 17:03:11 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Foler for f**den!
>

>--

Skal man nu kaldes navne, fordi man er i godt humør?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 24-03-08 22:46

Folmer Rasmussen skrev:

> Skal man nu kaldes navne, fordi man er i godt humør?

Ja.. helt klart og uden medfølelse,

men jeg husker mest udtrykket fra min barndom, det var noget heste gjorde.

og så skal jeg lige have lidt hjælp:

med din skabe iagttagelsesevne ud i lagenrelaterede motion bør du kunnefortælle mig, om den sungne
tekst ikke afvige fra overskriften.

http://www.youtube.com/watch?v=vCPk5qIsif0

Ifølge dokumentation på nettet er der sket en drejning fra den originale tekst.
Mon den er godkendt af HRHTQ?

Møller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-03-08 19:05

Folmer Rasmussen skrev:

> Skal man nu kaldes navne, fordi man er i godt humør?

Det var en smutter. Men du ved jo godt hvad der skal stå.

Hvordan går det med job?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-03-08 22:09

On Wed, 26 Mar 2008 19:04:57 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Det var en smutter. Men du ved jo godt hvad der skal stå.
>
>Hvordan går det med job?

>--

Udmærket. Jeg venter bare på at det bliver 1. april.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-03-08 21:48

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

*Hooooost* ------ du skylder mig en liter skærmrens!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-03-08 22:03

On Mon, 24 Mar 2008 21:47:58 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>*Hooooost* ------ du skylder mig en liter skærmrens!

>--

Kan du ikke bare skrive den på regningen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 24-03-08 22:34

Folmer Rasmussen skrev:

> Kan du ikke bare skrive den på regningen?

Ja bare tør den af på andre, der er så hut jeg visker flere i køen,
Så mon du ikke lige så godt kan købe en tromle med 200 l til gratis afhentning.

Det kan vist fås billigt hos fjeldaberne i disse dage:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.5147200
Men du har måske allerede sikret dig nogle flasker
der mangler stadig 172 flasker, men de er nok brugt som "kølervæsker"
Og så har der aldrig været så mange ulykker i påsken som i år i Norge.
En stigning på over 50 %

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-03-08 14:01

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Mon, 24 Mar 2008 21:47:58 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
klip

>Kan du ikke bare skrive den på regningen?

Vi bruger ikke regninger her!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-03-08 14:37

On Tue, 25 Mar 2008 14:00:52 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>klip

>Vi bruger ikke regninger her!

>--

Jeg aner en konflikt her.

Her betaler vi nemlig ikke kontant.

Ka' du måske prøv' å husk' 'et?

--
Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-03-08 17:44

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

> [...]

Jeg sværger.... jeg ringer efter min fætter, Walter.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 25-03-08 20:07

Claus Frørup skrev:
> Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

> klip

> Jeg sværger.... jeg ringer efter min fætter, Walter.

Er han ikke lidt højtråbende.

Hvad med Bahco. han er rørende billig

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 26-03-08 15:44

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Er han ikke lidt højtråbende.
>
>Hvad med Bahco. han er rørende billig

Walter har et farligt bordtennisbat... jeg sværger!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-03-08 15:52

On Wed, 26 Mar 2008 15:43:50 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Walter har et farligt bordtennisbat... jeg sværger!

>--

Jeg kender også Walter. Det er ham med de mange fornavne.

PPK Walter.

Om han også har et bordtennisbat, det ved jeg ikke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 26-03-08 20:32

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Jeg kender også Walter. Det er ham med de mange fornavne.
>
>PPK Walter.
>
>Om han også har et bordtennisbat, det ved jeg ikke.

Han låner det af Carl

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-03-08 22:10

On Wed, 26 Mar 2008 20:32:03 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Han låner det af Carl

>--

Åh, herregud.

Vi er jo fanneme så langt tilbage i tiden, så selv jeg har svært ved
at huske det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-03-08 09:12

Folmer Rasmussen wrote:

[snip]
> Åh, herregud.
>
> Vi er jo fanneme så langt tilbage i tiden, så selv jeg har svært ved
> at huske det.

kortlink.dk/4zqx

Fly

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-03-08 13:11

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Åh, herregud.
>
>Vi er jo fanneme så langt tilbage i tiden, så selv jeg har svært ved
>at huske det.

Så må du bare op på fars hat

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 24-03-08 17:11

On Mon, 24 Mar 2008 17:03:11 +0100, Finn Guldmann wrote:

> Foler for f**den!

Foler?

Ah, "føl på tværs"!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-03-08 04:02

On Mar 23, 9:55 pm, Møller <e...@upsg2n.dk> wrote:
> Og læsning af trailer når de skal op til hytten er de jo verdensmestre i:http://www.bt.no/trafikk/article530273.ece

Så grelle læsninger har jeg ikke set i DK.
Dog er der et par af de viste som jeg synes der er ok.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....