Ford Galaxy (ny) - erfaringer søger
Fra : Leine

Dato : 23-03-08 20:20

Overvejer at købe en ny Ford Galaxy Trend 2.0 - nogen der har erfaringer med
denne bil, kendskab til pålidelighed etc ? Er bilen driftssikker ? Hvordan
ser benzinøkonomien ud ?

Alle input er værdsat.

Hilsen
Gaffa

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-03-08 14:50

On Sun, 23 Mar 2008 20:19:30 +0100, "Leine" <xxxx-plw@privat.dk> wrote:

> [...]
>denne bil, kendskab til pålidelighed etc ? Er bilen driftssikker ? Hvordan

Vi har købt den nye Galaxy med 2.0 motoren i. Det er absolut ikke en
sprinter, men den ka sagtens følge med den normale trafik. Eneste sted,
hvod vi må "give op" er på Autobahn. Der kan man godt mærke størrelsen
på bilen i forhold til motoren. Den bedste motor ville være 2.5 turbo
motoren, men den tilbydes desværre kun til S-Max. Den kører ellers godt
nok og kan sagtens bruges til lange ture.
Ungerne er vild glad for bilen, da der er plads til alle deres
tingeltagel.
Pålidelighed og driftssikkerhed kan jeg endnu ikke udtale mig om, da den
kun har kørt 11.000 km.
Benzinøkonomi aner jeg intet om, da vi kører på gas. Omregnet vil det
svare til cirka 10 km/l i byen.

HTH

Fly

--