Syn - Angel eyes
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 23-03-08 17:15

Aloha,

Hvad siger synshallen til eftermonterede "Angel eyes" ??

Mvh
Leon

Fra : Leonard

Dato : 23-03-08 17:22

On Sun, 23 Mar 2008 17:14:55 +0100, Leon Hulstrøm wrote:

> Hvad siger synshallen til eftermonterede "Angel eyes" ??

Hvis de er E-mærkede er der vel ikke så meget at sige til dem?
- og kan de svare på tiltale

--
Leonard
Fejltagelser er indgangen til opdagelser.

Fra : Møller

Dato : 24-03-08 11:41

Leonard skrev:

> Hvis de er E-mærkede er der vel ikke så meget at sige til dem?
> - og kan de svare på tiltale

Jeg kan se det for mig:

Personalet får sig en kop mokka sammen med kunden:

Synshallen, måske liften til lygterne:

S: Hold da kæft hvor er I grimme!
AE: Det skal du ikke blande dig i.
S: Skal vi vædde? og så den øjenskygge du bruger! Jeg tror vi skal ses igen ;-|

Møller

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-08 11:42

Møller skriver:

> Synshallen, måske liften til lygterne:
>
> S: Hold da kæft hvor er I grimme!
> AE: Det skal du ikke blande dig i.
> S: Skal vi vædde? og så den øjenskygge du bruger! Jeg tror vi skal ses igen ;-|

MUUUHahahahha

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 24-03-08 14:30

> [...]
>
> S: Hold da kæft hvor er I grimme!
> AE: Det skal du ikke blande dig i.
> S: Skal vi vædde? og så den øjenskygge du bruger! Jeg tror vi skal ses

Du er sgu ikke uden humor Møller *gggg*

Mvh
Leon

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 17:31

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev :

>Hvad siger synshallen til eftermonterede "Angel eyes" ??

nok ingenting hvis dine lygter ellers lyser som de skal

--
Jan_stevns

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 23-03-08 18:02

> Hvad siger synshallen til eftermonterede "Angel eyes" ??

Jeg havde på et tidspunkt en BMW med eftermonterede Hella lygter med "Angel
eyes", og dem mente synsmanden ikke var loglige. Hans begrundelse var at der
kun måtte være 2 positionslys foran. Underligt nok har E39'eren også 4
ringe...?

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 23-03-08 21:51

> [...]
> der
> kun måtte være 2 positionslys foran. Underligt nok har E39'eren også 4

Tja... synsguder skal ikke mene de skal vide.

Det forholder sig sådan, at jeg er blevet selvstændig sidste år, og da jeg
ikke har røven fuld af penge og skal til at kører en del kilometer, er jeg
på jagt efter en bil der kan tåle det rent mekanisk. Samt at min røv og mit
humør også skal kunne tåle at kører i den.
Derfor er jeg på udkik efter en MB C220 CDI (w202) pre-6/98 med max 150kkm
med "Voll ausstattung" til ~100k
Det kan lige lade sig gøre, afgift er 35-50k og 50-70k i indkøb. Dem der pt
er til salg i dk i denne årgang, er urealistiske dyre set i forhold til
kørte km.

Mvh
Leon

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-03-08 23:11

"Leon Hulstrøm" skriver:

> [...]
> på jagt efter en bil der kan tåle det rent mekanisk. Samt at min røv og mit
> humør også skal kunne tåle at kører i den.

Gør angel eyes så nogen forskel ?

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 24-03-08 00:14

> Gør angel eyes så nogen forskel ?

Ja da... på mit humør de ligner lort på nogle biler.

Se nu bare denne ellers fine bil
(http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54129415) den havde da
været kønnere med std. lygter.
Men det er jo en smagssag.

Og så er jeg blevet for gammel til at jeg gider diskuterer med en synsgud om
det er 100% efter bogen eller ej på en hverdagsbil.

Jeg tror jeg har været det meste igennem, hvad er vigtigst lastrums
procenter eller om førerens lange stænger kan være der, TÜV på sænkningssæt
og e-mærkning på lygter, afstand imellem fjernlygter, årgang for rødt
blinklys, sporvide, "lille" pukkel på hjælmen der tog udsyn, udstødning
lavet så der ikke kunne komme sugeslange på, blå magnetventiler på indsug,
omdr hvor DB måles osv osv...

Mvh
Leon

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-08 07:01

"Leon Hulstrøm" skriver:

> Og så er jeg blevet for gammel til at jeg gider diskuterer med en synsgud om
> det er 100% efter bogen eller ej på en hverdagsbil.

Så køb en der er 100% standard....

> [...]
> lavet så der ikke kunne komme sugeslange på, blå magnetventiler på indsug,

"Kannerbiler......"

Fra : Niels Bengaard

Dato : 24-03-08 12:58

> [...]
> der
> kun måtte være 2 positionslys foran. Underligt nok har E39'eren også 4

På fstyr.dk står reglerne og det er to positionslygter foran. Hvis en model
fra fabrikken har det anderledes, er det fordi det er typegodkendt på
specielt den model.
Det er altid op til kunden der kommer til synshallen at dokumentere at det
ekstraudstyr man har monteret, er lovligt, hvis det er nævnt som ulovligt i
henhold til færdselsstyrelsen generelle lovtekst.

Mvh Niels