Hvad koster en side rude til en Alto
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-03-08 08:47

Hejsa

er der nolge her inde der hved hvad en siderude til pasasersiden koster.
jeg have detsvære nogle uventegæster på besøg i min bil.
de valgt at smader sideruden.
så nogle der hved hvad sådan en koster ???
eller om det kan betale sig at købe en dør ???

Thomas

Fra : E.L

Dato : 23-03-08 10:26

det kan da ikke være svært at skifte en siderude på en alto, men vel 4-500
koster den + moms
EL

Fra : kazz

Dato : 24-03-08 14:38

> [...]
> de valgt at smader sideruden.
> så nogle der hved hvad sådan en koster ???
> eller om det kan betale sig at købe en dør ???

Prøv at kontakte Dansk Bilglas de har ruder til stort set alle modeller og
de er tilmed suværent de billigste

Kazz