Kør forsigtigt derude!
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-03-08 23:44

Jeg var til påskefrokost i dag. på vej derud, (Trige ved århus med rute fra
Skødstrup, hvor vi havde hentet min svigermor)
Vi kørte over Mejlbyvej mod Ødum. jøsses da! Fire styks kørt af vejen på de
12 km vestgående vej. Den næstsidste spandt af vejen 50 meter foran snuden
på vores bil og ned af en 2 meter skænt, så jeg måtte ud og fiske to unge
chokerede mennesker på af en rød Toyota Yaris, der lå på siden - Heldigvis
kun krøllet blik og chokerede ansigter.

Mejlbyvejen var helt tosset.
Vejen retur lagde jeg mod Århus over skejby og over til Grenaavej og den vej
nordpå.
Ikke et fnug på vejen!

Så pas på derude. kør ordentligt, mens vi har lidt glatføre.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk