Vindafviser
Fra : Lazy

Dato : 22-03-08 21:10

Hej

Vindafvisere i fordørene, er det noget der dur?

Hilsen Lazy

Fra : M Aalestrup

Dato : 22-03-08 21:32

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Vindafvisere i fordørene, er det noget der dur?
>
> Hilsen Lazy

Har dem på min Firma gryde og er meget glad for dem da jeg er ryger.

Man undgår vand og træk med ruden på klem så ja vil sige de dur.

Mvh
Martin Aalestrup

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-03-08 23:16

Isang tao pinangalanan, Lazy nagsulat:

>Hej
>
>Vindafvisere i fordørene, er det noget der dur?

Jeps. Når vinduet står en lille smule på klem i regnvejr, undgår man
regnen.
Til gengæld lave de lidt vindstøj.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-08 23:20

Lazy skriver:

> Vindafvisere i fordørene, er det noget der dur?

Til?

Øget vindmodstand og larm ?
Ja.

Jeg kører alligevel med vinduerne lukket.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 23-03-08 17:21

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Øget vindmodstand og larm ?
> Ja.

Jeg fik sådan nogle monteret på en Toyota Glasback jeg havde for år
tilbage - og det gav altså ingen støj what so ever! Tværtimod kunne man
køre med en sprække åben uden at det buldrede af vindstøj.

Mine skærme var originale - hvilket måske giver en forskel.

--
Mvh. John

Fra : Brian

Dato : 23-03-08 17:24

-= JF =- wrote:

> [...]
> man køre med en sprække åben uden at det buldrede af vindstøj.
>
> Mine skærme var originale - hvilket måske giver en forskel.

Eller også er referencegrundlaget lidt forskelligt - sådan en ældre Toyota
er nok ikke så støjsvag som en mere moderne bil

/Brian

Fra : Lazy

Dato : 24-03-08 07:54

Ikke så ofte at Klaus er positiv over for andet end hans eget

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-08 08:03

Lazy skriver:

> Ikke så ofte at Klaus er positiv over for andet end hans eget

Det var dig selv der spurgte, så kan du ikke bruge mit svar til noget,
så lad være med at kommentere det frem for at skive sådan noget lort som
du lige lukkede ud der!

Jeg har kørt med vindafviser, så jeg taler af erfaring. Havde en Hi-Ace
i en årrække og såden en larmer nok i forvejen, til trods for det kunne
jeg høre vindafviserne. Har kørt ca 3000 km i en kammerats V40, den har
samme problematik med vindeafvisere.

Hvad er din erfaring ?

Fra : Lazy

Dato : 24-03-08 08:31

> Hvad er din erfaring ?

Min erfaring er at dine svar skal man sortere fra, du er generelt altid
negativ

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-08 09:20

Lazy skriver:

> Min erfaring er at dine svar skal man sortere fra, du er generelt altid
> negativ

Sikken en omgaang lort at lukke ud!

Men hvorfor i alverden sorter du dem så ikke fra i stedet for at
kommentere dem ?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-03-08 19:01

> Ikke så ofte at Klaus er positiv over for andet end hans eget

Ups - kom Klaus til at genere Pesjø?

Godt du er her til at passe på!

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : René Løweneck

Dato : 23-03-08 10:04

> Vindafvisere i fordørene, er det noget der dur?

Ja

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 10:20

Havde det i min gamle Corolla, noget af det bedste jeg har investeret i.
Den nye har klimaanlæg, så der er vinduerne altid rullet op.
Erik

Fra : ib skyum

Dato : 24-03-08 11:34

"Erik" <erik(snabela)spritnyDOTdk> skrev i meddelelsen
> Havde det i min gamle Corolla, noget af det bedste jeg har investeret i.
> Den nye har klimaanlæg, så der er vinduerne altid rullet op.
> Erik

Også jeg havde dem på min gamle rolla 95. og var rigtig glad for dem