Placering af brobizz
Fra : Svend Erik Svennings~

Dato : 21-03-08 23:52

Jeg er blevet eje af en Peugeot 307 HDi fra 2003 og da jeg jævnligt kører
over Bæltet har jeg brugt en brobizz i min tidligere bil - en Astra - uden
problemer. Men da jeg placerede den i forruden på min Peugeot virkede den
ikke da jeg kom til bronalægget. Jeg har læst i instruktionsbogen at
forruden er varmeafvisende og brobi skal placeres bag bagspejlet - så er
det jeg vil spørge om det er i det SORTPRIKKEDE felt bag bakspejlet. Der vil
sugekopperne da ikke kunne sidde fast. Har nogle erfaring med dette takker
jeg for et svar.
M.v.h. Sv.E.

Fra : Møller

Dato : 21-03-08 23:58

Svend Erik Svenningsen skrev:
> [...]
> forruden er varmeafvisende og brobi skal placeres bag bagspejlet - så er
> det jeg vil spørge om det er i det SORTPRIKKEDE felt bag bakspejlet.

Ja

> Der vil sugekopperne da ikke kunne sidde fast. Har nogle erfaring med dette takker
> jeg for et svar.
> M.v.h. Sv.E.

Epoxylim.

Eller hold brobizzen ud af vinduet når du nærmer dig den grønne lampe.
Det virker!

Møller

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-03-08 08:50

Møller skrev:

> Epoxylim.

lidt mindre radikal teknik som virker i min Citroen Picasso med
tilsvarende forrude.... dobbeltklæbende tape, jeg fik endda et stykke
som passer med det firkantede areal på brobizz'en udleveret ved
betalingsanlægget!

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Morten

Dato : 22-03-08 08:02

"Svend Erik Svenningsen" <sv.erik@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det jeg vil spørge om det er i det SORTPRIKKEDE felt bag bakspejlet.
> Der vil sugekopperne da ikke kunne sidde fast. Har nogle erfaring med
Hej der plejer og være 2 felter i sådan en for rude som ikke er afskærmet
det andet sted er en lille firkant øverst i højre hjørne til en rude antenne

Morten>

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 22-03-08 08:46

ja, den skal sidde i det sortprikkede felt - og hvis du ikke kan få
sugekopperne til at sidde fast, så kør i de "manuelle baner" næste
gang og få udlevert en holder der sættes fast med dobbelt klæbende
tape i stedet...... Personalet i manuel banen kan også åbne bommen
med din brobizz

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 16:29

On Fri, 21 Mar 2008 23:52:09 +0100, "Svend Erik Svenningsen"
<sv.erik@get2net.dk> wrote:

> [...]
>sugekopperne da ikke kunne sidde fast. Har nogle erfaring med dette takker

Den skal faktisk op i det sortprikkede felt på ruden. Vi plejer nu at
rulle en rude ned og holde den ud, da vi oftest er to i bilen, når vi
passerer bæltet. Det er fandme træls at den ikke har virket gennem
forruden og man så holder HELT STILLE foran bommen og så skal til at
fumle med at rulle ned ) (been there done that - og var døv en
times tid efter pga. en eller anden Mercer ikke lige havde set den
komme )
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka