Punto problemer
Fra : jens@willadsen.nu

Dato : 21-03-08 14:43

Hej

Jeg har en Punto 1,9 JTD fra 2000 som har gået lidt over 180000.
Jeg har haft den siden Juni sidste år og kørt næsten 20k i den.

Der har aldrig været problemer med den, men her et par dage hvor der
har været rigtigt regnvejr, har den været vanskelig at starte.

Samtidig har jeg opdaget at der er overgang i min venstre baglygte.

Er der nogen chancer for at de 2 ting er relaterede?, og er der evt.
en der ved hvad det kan syldes at den er svær og starte ved vådt vejr?

Synes det er en dejlig bil så håber jeg får den i orden.

MVH Jens

Fra : A. K.

Dato : 22-03-08 09:01

<jens@willadsen.nu> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg tror nu ikke de 2 fejl hænger sammen, startbesværet skyldes måske det er
koldere, så det kunne måske hjælpe med nogle nye gløderør, og baglygten er
nok enten stikket der går på printet, eller selve printet, prøv at rokke
lidt med stikket og se om du ikke kan få forbindelse igen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 09:21

--

Som en anden skriver kan det være gløderør, overgang i baglygte plejer være
en stelforbindelse..

Fra : jens@willadsen.nu

Dato : 22-03-08 02:44

Umiddelbart tror ijeg ikke så meget på kulden, for senere samme uge
var der 5minus grader om morgenen.
Der startede den som sædvanligt med det samme, jeg har kun opdaget de
her start problemer 2 gange og begge gange var meget våde dage.

Takker for rådet mht Baglygten det må jeg hjem og pille ved.

MVH Jens