Fornuftigt råd
Fra : Leonard

Dato : 20-03-08 11:58

Og endda med fornuftige og realistiske begrundelser:
http://politiken.dk/indland/article485894.ece

--
Leonard
Fejltagelser er indgangen til opdagelser.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-03-08 12:39

On Thu, 20 Mar 2008 11:58:14 +0100, Leonard <piper28a@gmail.invalid>
wrote:

>Og endda med fornuftige og realistiske begrundelser:
>http://politiken.dk/indland/article485894.ece

Forudsat at der faktisk kommer sne. Regnvejrsgrænsen rykker højere og
højere op i landet, så mon ikke det bare er endnu et tilfælde af "Ulven
kommer!"?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-08 13:19

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> wrote in

> Forudsat at der faktisk kommer sne. Regnvejrsgrænsen rykker højere og
> højere op i landet, så mon ikke det bare er endnu et tilfælde af "Ulven
> kommer!"?

Vi er nogen der håber - for søndagens program siger fødselsdag i århus og
bilen minder om at den har sommerdæk på :S :(

Fra : Leonard

Dato : 20-03-08 17:07

On Thu, 20 Mar 2008 12:39:27 +0100, Hr. Jensen wrote:

> Forudsat at der faktisk kommer sne. Regnvejrsgrænsen rykker højere og
> højere op i landet, så mon ikke det bare er endnu et tilfælde af "Ulven
> kommer!"?

Måske, men det jeg lagde mærke til var, at det ikke er smart at vove sig
ud i snevejr, da de fleste har skiftet til sommerdæk og risikoen for at
skulle overnatte i en idrætshal er ret stor.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-03-08 19:15

Leonard skriver:

> Måske, men det jeg lagde mærke til var, at det ikke er smart at vove sig
> ud i snevejr, da de fleste har skiftet til sommerdæk og risikoen for at
> skulle overnatte i en idrætshal er ret stor.

Sommerdækkene står præcist der, hvor de blev placeret da vinterdækkene
kom på.

Vi skal "ud" i morgen aften (til Randers), man kan jo altid smide
snekæder, sneskovl, "vestkysthabit", "kørfriplader" osv i bilen.
Alternativt overnatte et af de 2 steder der er mellem dem vis kal besøge
og hjem

Er der snetstorm her inden vi skal afsted, bliver vi nok hjemme.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Niels Pein

Dato : 20-03-08 19:29

"Leonard" skrev ...

> Måske, men det jeg lagde mærke til var, at det ikke er smart at vove sig
> ud i snevejr, da de fleste har skiftet til sommerdæk og risikoen for at
> skulle overnatte i en idrætshal er ret stor.

Jep. Selvom man selv godt kan køre, kan man nemt blive stoppet af andre der
ikke kan. Mange der kører sommerdæk i snevejr holder jo ikke det de ellers
siger, med at blive hjemme i dårligt vejr.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Leonard

Dato : 20-03-08 19:40

On Thu, 20 Mar 2008 19:28:45 +0100, Niels Pein wrote:

> Mange der kører sommerdæk i snevejr holder jo ikke det de ellers
> siger, med at blive hjemme i dårligt vejr.

Nej, det er vel de fleste af dem, der kører sommerdæk i snevejr, der
ikke holder det ?
- måske endda dem allesammen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-03-08 15:24

Leonard skriver:

> Og endda med fornuftige og realistiske begrundelser:
> http://politiken.dk/indland/article485894.ece

Det passer langt fra med det jeg så i TV avisen i går aftes.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 09:58

>Og endda med fornuftige og realistiske begrundelser:
>http://politiken.dk/indland/article485894.ece

Enig

Men gid det da gad give 50 cm sne, det er sq synd for ungerne at de
knapt har oplevet sne i deres liv indtil videre.

Så må billerne bare blive hvor der er i garagen i mellemtiden.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-03-08 10:01

brian skriver:

> Men gid det da gad give 50 cm sne, det er sq synd for ungerne at de
> knapt har oplevet sne i deres liv indtil videre.

Sådan har det ikke været her i Hammel. Her har der været totalt lukket,
se evt http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html halvvejs nede.

Fra : Niels Pein

Dato : 21-03-08 16:37

"Klaus D. Mikkelsen" skrev ...

> se evt http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html halvvejs nede.

Fine billeder.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-03-08 10:09

On Fri, 21 Mar 2008 09:57:38 +0100, brian wrote:

> [...]
>knapt har oplevet sne i deres liv indtil videre.
>
>Så må billerne bare blive hvor der er i garagen i mellemtiden.

Kunne du ikke lige om lidt læse et nyt indlæg fra mig?

Det får overskriften: "Nu stopper ploven".

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-03-08 18:18

wrote:

>Og endda med fornuftige og realistiske begrundelser:
>http://politiken.dk/indland/article485894.ece

2 snefnug og landet lukkes ned i undtagelsestilstand. Det bliver værre
og værre for hvert år.. men ak.. det trækker jo seeere og læsere til
med "katastrofer".

Måske jeg er uden for rækkevidde, men jeg HAR startet oliefyret så
bilen er klar til når sneen kommer så kan jeg komme ud og lege.