Topgear?
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 17:55

Hej.

Er der mon nogen der ved hvor og hvornår Topgear henholdsvis 2007 afsnit på
3+ eller anden kanal og 2008 afsnit på BBCPrime bliver sendt? Hver gang jeg
finder det er det gamle programmer fra ~2003:-/

--
/HB
Nu med 2007 Honda FR-V til salg

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-03-08 18:01

HB havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> afsnit på 3+ eller anden kanal og 2008 afsnit på BBCPrime bliver
> sendt? Hver gang jeg finder det er det gamle programmer fra ~2003:-/

Jeg kan anbefale denne side hvis man har en god internet forbindelse
http://www.finalgear.com/shows/
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 22:18

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen

> HB havde fået den ide at fortælle:

> Jeg kan anbefale denne side hvis man har en god internet forbindelse
> http://www.finalgear.com/shows/

Tak for det
Vil dog stadig gerne vide om der er nogen der har styr på tv udsendelserne.

--
/HB

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-03-08 23:42

> [...]
>
> Tak for det
> Vil dog stadig gerne vide om der er nogen der har styr på tv

Står der ikke også noget om det på den side ??

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 14:15

> Står der ikke også noget om det på den side ??

Måske - Men kunne sq ik' finde 3+.
Det kunne jo være der var en der havde et hurtigt svar.

--
/HB