citroen xsara 1.4
Fra : claus

Dato : 15-03-08 17:48

Hej gruppe

min søn er ved at overveje at købe en sådan fætter årgang 1997

nogen her der har dårlige erfaringer med denne bil
evt nogen der ved om den er speciel dyr at forsikre
eller andet han skal være opmærksom på

hilsen claus

Fra : TDN

Dato : 15-03-08 18:08

"claus" <blablabla@klatterup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> nogen her der har dårlige erfaringer med denne bil
> evt nogen der ved om den er speciel dyr at forsikre

Her er en brugtbiltest fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/9F1E2143-2B2B-4EFA-B9C3-D6532CE06798/0/58.pdf

Mvh
Thomas

Fra : claus

Dato : 15-03-08 20:50

> Her er en brugtbiltest fra FDM:
>
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/9F1E2143-2B2B-4EFA-B9C3-D6532CE06798/0/58.pdf
>
> Mvh
> Thomas

mange tak for linket
det ser jo ikke så galt ud for denne bil så jeg tror vi må se om vi kan
finde en sådan model knægten kan få råd til

claus

Fra : NHF

Dato : 15-03-08 22:43

Gearkassen på 1.6 modellen kan også give problemer.

NHF, Århus