hm... nogen der ved noget ? Jeg så en Me~
Fra : Thomas

Dato : 13-03-08 20:13

hej NG

Jeg så lidt af et syn i dag. For det første havde jeg slet ikke set
bilmodelen før og for det andet, var nummerpladen lidt overraskende hvis jeg
så rigtigt !!

Jeg så en hvid Mercedes 550 med de mest tonede ruder jeg har set, i dag i
Odense SV omkring kl 17. Og det der overrasker mig allermest (hvis jeg så
rigtigt) var en Illinois blå nummerplade ?????????? Hvad sker der lige
her ? En rapper der er kommet til byen med sin egen pimped cruise eller en
der har importeret sådanne en fætter ???? Fåes de måske ikke i Europa ???

Håber nogen derude har en forklaring.... men damn fed model btw

Mvh

Thomas

Fra : Allan F

Dato : 13-03-08 20:22

Sikkert fra en af de amerikanske baser i Tyskland.

Fra : Thomas

Dato : 13-03-08 20:34

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> wrote in message
> Sikkert fra en af de amerikanske baser i Tyskland.

Ja måske, men en lille krølle på halen... den holdt ved en Fakta / SuperBest
............ det piller lidt af min rapper teori.... men måske
det er en dansker, men måske en fra en amerikansk base i tyskland der har en
kæreste heroppe!

Det gir mig en masse nye spørgsmål

1. Har de amerikanske plader dernede
2. Kan danskere være ansatte dernede
3. Hvem gider handle i Fakta, når man har sådanne en slæde
4. Fakta ??? Ja jeg handler selv i Fakta, men det er af økonomiske
årsager og ikke deres eksotiske udvalg...
5. ......F****

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 22:14

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev :

>Det gir mig en masse nye spørgsmål

>1. Har de amerikanske plader dernede

Kan de sagten have

>2. Kan danskere være ansatte dernede

Jep

>3. Hvem gider handle i Fakta, når man har sådanne en slæde

Harhhh harhhhh........ Hvordan fanden tror du de får råd ?

Hmmmm.... *den* reklame er sgu gammel !

>4. Fakta ??? Ja jeg handler selv i Fakta, men det er af økonomiske
>årsager og ikke deres eksotiske udvalg...

Hva' er Fakta ?

>5. ......F****

minutter ! længere tager det ikke ;)

--
Jan_stevns

Fra : OZ3BTO

Dato : 14-03-08 00:14

> [...]

> der har importeret sådanne en fætter ???? Fåes de måske ikke i Europa ???
>

> Håber nogen derude har en forklaring.... men damn fed model btw

Den er set for et par år siden i Kolding bla.

Og ja det er en fra en af de US baser i tyskeland .. Snakkede nemlig med
gutten

ORDENTLIG lokum af en mercer

Erik

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-03-08 16:34

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in

> Håber nogen derude har en forklaring.... men damn fed model btw

En S500 har jo egentlig en 5,5 liters V8'er, og det går amerikanere mere op
i end europæere... så i USA hedder den S550.

http://www.mbusa.com/models/main.do?modelCode=S550V