Thansen
Fra : Mathias

Dato : 11-03-08 17:40

Hej alle bildrenge/piger

Vil lige dele den her, synes jeg, sjove oplevelse med Jer.
Var i Thansen i Århus efter et par stumper 1mm2 autoledning. Den flinke
sælger kiggede længe på sin skærm, og kunne derefter oplyse mig om, at
ledning er bestillingsvare!
Kan godt ske det bare er mig, men er det ikke pudsigt ikke at have ledning
på lager sådan et sted? Jeg morede mig i hvert fald

-Mathias

Fra : Kent Friis

Dato : 11-03-08 20:43

Den Tue, 11 Mar 2008 17:40:13 +0100 skrev Mathias:
> [...]
> Kan godt ske det bare er mig, men er det ikke pudsigt ikke at have ledning
> på lager sådan et sted? Jeg morede mig i hvert fald

Plejer sådan nogen ikke at ligge lige i nærheden af enten Jem&Fusk
eller Harald Nyskrald? Så kan det vel ikke betale sig at have ledning
på lager...

Mvh
Kent

Fra : tp

Dato : 11-03-08 21:06

Ved ikke hvad det var for en i Århus, men den i Egå har ihvertilfælde aldrig
noget som helst på lager er min erfaring. Heldigvis (beklagligvis?) ligger
de efterhånden på hvert gadehjørne..

Fra : Mathias

Dato : 12-03-08 10:30

> Ved ikke hvad det var for en i Århus, men den i Egå har ihvertilfælde
> aldrig noget som helst på lager er min erfaring. Heldigvis (beklagligvis?)
> ligger de efterhånden på hvert gadehjørne..

Det var i Tilst. Heldigvis ligger Elfa ikke langt derfra, og de havde det
helt store udvalg :)
Harald skrald tror jeg ikke har ledning, og gider heller ikke vente 20-25
minutter på at de finder varerne..

-Mathias

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-03-08 21:34

> [...]
> Kan godt ske det bare er mig, men er det ikke pudsigt ikke at have ledning
> på lager sådan et sted? Jeg morede mig i hvert fald

Jeg tjekker altid på nettet, sder kan man lave en indkøbsliste med
varenumre. Du kunne have købt 5 meter og ikke 1, så havde de haft det, og de
har faktisk slet ikke 1 mm^2 kun 1.5 mm^2.

Mvh Niels

Fra : Mathias

Dato : 12-03-08 10:25

> Jeg tjekker altid på nettet, sder kan man lave en indkøbsliste med
> varenumre. Du kunne have købt 5 meter og ikke 1, så havde de haft det, og
> de har faktisk slet ikke 1 mm^2 kun 1.5 mm^2.

Det havde jeg også gjort (dog ikke med varenumre)! De har på hjemmesiden
kabler i 1½ meter på 1,5mm Ø - hvilket jeg regnede med var ca. 1 mm2:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1689782348&n=1199147565&pn=1223706347

-Mathias