Navn på fælge
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-03-08 21:50

Hej

Sommeren er jo på vej og idag købte jeg mig et par billige alu'er til
passaten, men navkapslerne mangler og jeg kan sgu ikke hitte ud af hvad de
hedder, eneste spor er der står inden i fælgen remOtec, som jeg har kunnet
lure mig frem til er det en ATS/Borbet kopi, men efter et par timers googlen
er jeg ikke kommet det nærmere. Det er jo lidt nemmere at finde frem til
hvis man kender fabrikat'et.

De kan ses her http://www.cecilies-verden.dk/faelge/faelge.jpg

Stef

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-03-08 23:29

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in

> [...]
> et par timers googlen er jeg ikke kommet det nærmere. Det er jo lidt
> nemmere at finde frem til hvis man kender fabrikat'et.

Er det ikke bare at køre til den nærmest dæk/fælg pusher og finde nogen der
passer til - hvis bare de ser godt ud er det vel ligemeget om de er ligesom
originalerne ;)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-03-08 00:02

> [...]
> der
> passer til - hvis bare de ser godt ud er det vel ligemeget om de er

Tjoo men det er jo næsten en for nem løsning men hvorfor skulle de se
godt ud, så passer de jo ikke til fælgene

Stef

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-03-08 14:33

> Tjoo men det er jo næsten en for nem løsning

Nå ja, det gider man jo ik ;)

> men hvorfor skulle de
> se godt ud, så passer de jo ikke til fælgene

Min fejl ;)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-03-08 15:18

> Nå ja, det gider man jo ik ;)

> Min fejl ;)

De passede nu ikke havde glemt at checke centerhullets størrelse, så der
skal vist en meget stor hammer til hvis de skal på

Stef

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-03-08 23:53

> De passede nu ikke havde glemt at checke centerhullets størrelse, så der
> skal vist en meget stor hammer til hvis de skal på

Din fejl ;)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-03-08 14:56

> Din fejl ;)

Det tror jeg nok, godt de var møj billige.

Stef

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-03-08 16:45

> Det tror jeg nok, godt de var møj billige.

Du ku jo også bare prøve med den store hammer ;)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-03-08 20:10

> Du ku jo også bare prøve med den store hammer ;)

naaaa den er ujævn nok at køre i som det er nu