F1
Fra : Niels

Dato : 06-03-08 21:38

D'herrer: Husk F1 sæsonen starter på næste fredag d. 14. marts i Australien.
Må 2008-sæsonen blive ligeså spændende på alle områder som 2007. Så har vi
da noget at glæde os til.

Niller

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-03-08 21:48

Niels ( nielsen@ ) skrev følgende i
47d0560b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk :
> D'herrer: Husk F1 sæsonen starter på næste fredag d. 14. marts i
> Australien. Må 2008-sæsonen blive ligeså spændende på alle områder
> som 2007. Så har vi da noget at glæde os til.

Aprospro F1, så har ham her vist oplevet rigelig med spænding. :)

http://forums.pelicanparts.com/uploads3/turn+6+done+wrong21092697046.jpg

- Martin

Fra : Kim S

Dato : 07-03-08 00:04

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Aprospro F1, så har ham her vist oplevet rigelig med spænding. :)
>
> http://forums.pelicanparts.com/uploads3/turn+6+done+wrong21092697046.jpg

Ligner noget photoshop-arbejde...Altså fake..

Mvh, Kim

Fra : Thomas

Dato : 07-03-08 00:15

"Kim S" <Not@valid.dk> wrote in message
> "Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ligner noget photoshop-arbejde...Altså fake..
>
> Mvh, Kim

Hm ok, gider du forklare os der ikke kender til photoshop, hvordan man ser
det ?

Mvh

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-08 08:02

Thomas wrote:

> Hm ok, gider du forklare os der ikke kender til photoshop, hvordan man ser
> det ?

Gå ud i virkeligheden og se om du kan finde brosten der ligner dem på
billedet. Eller den lyssætning der er bag de fjerne hjul. Eller de 4
farvetoner hen ad Bimmerens side (nåh, nej - det kan du nok finde ).

--
vh
Torben

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 07-03-08 09:44

On Fri, 07 Mar 2008 08:01:44 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Gå ud i virkeligheden og se om du kan finde brosten der ligner dem på
>billedet. Eller den lyssætning der er bag de fjerne hjul. Eller de 4
>farvetoner hen ad Bimmerens side (nåh, nej - det kan du nok finde ).

Brosten? De fjerne hjul? Bimmer?

Jeg ser ingen brosten, kun ét hjul og en Ferrari. Er jeg alene om det?

/Jesper

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-03-08 10:01

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> skrev i en meddelelse

> Brosten? De fjerne hjul? Bimmer?
>
> Jeg ser ingen brosten, kun ét hjul og en Ferrari. Er jeg alene om det?

Nope - jeg tror der er en der har drukket af natpotten

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-03-08 10:03

Brian Sørup wrote:

> Nope - jeg tror der er en der har drukket af natpotten

Eller leget for meget med PhotoShop

Fly

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-08 11:03

Fly Christensen wrote:

> Eller leget for meget med PhotoShop

Blot forvekslet indlæg - jeg troede vi snakkede Canon kameraer og BMW
til salg. Jeg kryber i flyverskjul og lover at næste uges skiferie får
sanserne op på et mere hæderligt niveau

--
vh
Torben

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-03-08 11:15

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in news:47d112dc$0$90271
$14726298@news.sunsite.dk:

> Blot forvekslet indlæg - jeg troede vi snakkede Canon kameraer og BMW
> til salg.

Sådan en flaske sprut har jeg osse drukket engang. Tog dage før man var
menneske igen. Visse hævder endda at det aldrig er blevet rigtig godt
igen...

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-08 12:01

Kent Oldhøj wrote:

> Sådan en flaske sprut har jeg osse drukket engang. Tog dage før man var
> menneske igen. Visse hævder endda at det aldrig er blevet rigtig godt
> igen...

Gid det var så vel. Jeg har endda forvekslet salgs- og kaffegruppen

--
vh
Torben

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-03-08 12:27

Torben Scheel wrote:

> Gid det var så vel. Jeg har endda forvekslet salgs- og kaffegruppen

Årh hvad! Vi kan da sagtens begynde at sælge kaffe.

Fly

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-08 13:37

Fly Christensen wrote:

> Årh hvad! Vi kan da sagtens begynde at sælge kaffe.

2 dobbelt espresso denne vej. Og pronto!

--
vh
Torben

Fra : Klaus G.

Dato : 07-03-08 12:57

> Aprospro F1, så har ham her vist oplevet rigelig med spænding. :)
>
> http://forums.pelicanparts.com/uploads3/turn+6+done+wrong21092697046.jpg
Man fristes godt nok meget til at sige at den må være opsat, eller falsk på
en eller anden måde, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre på en moderne
F1 bil at det rum føren sidder i kan gå i stykker på den måde. Går det
endelig i stykker, så tror jeg også han vil være betydelig mere medtaget end
det ser ud til at han er på billedet. Jeg mener, han har fået selerne af, og
er på vej op af bilen og på det tidspunkt burde der allerede stå en stor
flok officials rundt om med pulverslukkere, redningsudstyr osv osv osv..

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-03-08 13:27

> [...]
> selerne af, og er på vej op af bilen og på det tidspunkt burde der
> allerede stå en stor flok officials rundt om med pulverslukkere,

Samme bil?
http://w1.rob.com/pix/Cars/0815halfedferrari1

Der er rigtig mange gode billeder her: http://w1.rob.com/pix/Cars?page=2

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-03-08 13:41

> [...]
> selerne af, og er på vej op af bilen og på det tidspunkt burde der
> allerede stå en stor flok officials rundt om med pulverslukkere,

Hmm.. Det lader til at være rigtigt.

http://www.pitboard.co.uk/index.php?showtopic=12738

- Martin

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-03-08 20:39

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> [...]
> falsk på en eller anden måde, for det kan simpelthen ikke lade sig
> gøre på en moderne F1 bil at det rum føren sidder i kan gå i stykker

Ikke desto mindre er det præcis hvad der skete for Frits Kroymans i sving
6 på Laguna Sega i 2004 under en opvisning i anledning af Ferraris 50.
årsdag i USA.

Bilen er en F399 som blev benyttet i F1 sæsonen 1999. Det er en honeycomb
konstruktion og ikke en monocoque.

Der er en krølle på historien... bilen tilhørte Frits Kroymans selv, og
han slap fuldstændig uden en skramme. Men tidligere på dagen havde han
faktisk også smadret sin Ferrari 250 GTO

Sgu nok en dag han husker tilbage på med blandede følelser... godtnok har
han sikkert råd, men ingen af de 2 biler er sådan liiige til at erstatte
uanset hvor mange penge man har.

> Jeg
> mener, han har fået selerne af, og er på vej op af bilen og på det
> tidspunkt burde der allerede stå en stor flok officials rundt om med
> pulverslukkere, redningsudstyr osv osv osv..

Uheldet skete ikke under et løb, men under en opvisning.

Fra : Niels

Dato : 07-03-08 22:18

Kent Oldhøj wrote:
> Bilen er en F399 som blev benyttet i F1 sæsonen 1999. Det er en
> honeycomb konstruktion og ikke en monocoque.

Tja, og der står at det er den Michael Schumacher crashede med og brækkede
sine ben i 1999.
Bilen er vel næppe blevet samlet af Ferrari igen, men af et 3.partsfirma
efter at den er blevet solgt som klenodie.
Og den er muligvis ikke blevet repareret forsvarligt siden den knækker ved
kun 68 mph.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-08 20:21

Martin Petersen wrote:

> Aprospro F1, så har ham her vist oplevet rigelig med spænding. :)
>
> http://forums.pelicanparts.com/uploads3/turn+6+done+wrong21092697046.jpg

Ja det ser da grimt ud, men dette er da vist det værste F1 uheld jeg har
set.
http://www.youtube.com/watch?v=6ubTYl3wFhk

--
Mvh Per