Svingende temperatur Honda Civic - opdater~
Fra : ShutEye

Dato : 06-03-08 20:09

Hejsa

Tidligere spørgsmål:

*****
Hejsa

Min ellers så problemfrie dyt (Honda Civic 1,4Is fra 10/95) er begyndt at
vise lavere temperatur end normalt.
Nålen står og svinger imellem hvad den plejer at være på (tæt på 1/2 skala),
og så noget der ligner 1/4-2/5 oppe i temp skalaen.
Den plejer ellers at stå klippestabilt - både sommer og vinter.
Hvad kan det være?

mvh

Ole
****

Fik at vide at det nok var termostaten.
Købte en ny (200,-) og brugte ca. 30 min på skift og påfyldning af
kølevæske.
Nu er alt i orden igen.

Så TAK for de gode svar, dejligt at ha' sådan et sted at spørge :)

mvh

Ole

Fra : Christian S

Dato : 07-03-08 00:34

"ShutEye" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> og så noget der ligner 1/4-2/5 oppe i temp skalaen.
> Den plejer ellers at stå klippestabilt - både sommer og vinter.

Hej
Prøv at spørg i www.hondaklub.dk de ved alt
Mvh
Christian S

Fra : ShutEye

Dato : 07-03-08 01:28

> Hej
> Prøv at spørg i www.hondaklub.dk de ved alt
> Mvh
> Christian S

Ideen med dit svar er jo god nok, men læs lige alt hvad jeg skrev :)
Tak alligevel!

mvh

Ole