I disse partikelfiltertider.
Fra : BJ

Dato : 02-03-08 12:26

Stearinlys er skadelige grundet forbrændingen som giver store mængder af små
kulpartikler.

Hvornår kommer der stearinlys med partikelfilter..?

Så slipper vi rygere vel for den satans forurening fra såkaldte
"hyggespredere"..

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1284709.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-03-08 14:26

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvornår kommer der stearinlys med partikelfilter..?
>
> Så slipper vi rygere vel for den satans forurening fra såkaldte

Vi er da nødt til at hygge om rygerne i den sidste tid de er her....
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Søren

Dato : 02-03-08 16:55

Preben Riis Sørensen skrev:
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> små

> Vi er da nødt til at hygge om rygerne i den sidste tid de er her....

lol

Fra : BJ

Dato : 02-03-08 18:52

"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse

KLIP

> lol

Ha, hvordan i alverden holder de liv i lysene i Esbjerg i dette stormvejr,
for de kan da ikke en gang finde ud af at hente deres biler på haven så de
ikke bliver oversvømmet..))))

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 23:09

>Ha, hvordan i alverden holder de liv i lysene i Esbjerg i dette stormvejr,
>for de kan da ikke en gang finde ud af at hente deres biler på haven så de
>ikke bliver oversvømmet..))))

Plejer mest at være uvidende turister fra sjælland der glemmer deres
bilerr der.

Fra : BJ

Dato : 04-03-08 23:17

<brian> skrev i en meddelelse

KLIP

> Plejer mest at være uvidende turister fra sjælland der glemmer deres
> bilerr der.

Åh, det er nok de samme turister, skagboerne slæber fri af klitterne med
deres 4x4, efter de har lavet et "kørespor" i samme..

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 23:19

On Tue, 4 Mar 2008 23:16:42 +0100, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

><brian> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Åh, det er nok de samme turister, skagboerne slæber fri af klitterne med
>deres 4x4, efter de har lavet et "kørespor" i samme..

FASAG

Hmmm der tegner sig et billede lad os få lavet lidt statestik for du
har sq nok ret

Fra : BJ

Dato : 02-03-08 18:46

KLIP

> små

> Vi er da nødt til at hygge om rygerne i den sidste tid de er her....

Åh, så du tænder stearinlys en masse udenfor for vores skyld..?..))

mvh
Bjørn J.

Fra : bme

Dato : 02-03-08 15:36

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Stearinlys er skadelige grundet forbrændingen som giver store mængder af
> små kulpartikler.
>
> Hvornår kommer der stearinlys med partikelfilter..?

Mon de ville kræve speciel lavsvovls olie til fyrtøjet, som den bilerne
kræver?

/bo

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-03-08 16:02

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så slipper vi rygere vel for den satans forurening fra såkaldte
> "hyggespredere"..
>
> http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1284709.ece

Du kan vil lade være at tænde, det gælder både det ene og andet ;). But who
cares, jeg lever af at der skal "lappes" på jer ;).

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-03-08 19:23

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev

> Du kan vil lade være at tænde, det gælder både det ene og andet ;). But
who
> cares, jeg lever af at der skal "lappes" på jer ;).

Hvad vil du lave når du skifter arbejde?
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen