Skiltene, som bliver overholdt..
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 01-03-08 21:26

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 21:35

On Sat, 01 Mar 2008 21:25:54 +0100, "Jens C. Hansen"
<adsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:

>.. i hvert fald lige for øjeblikket.
>http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vejret/id-10644423/page-7.html
>http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vejret/id-10644423/page-19.html
>
>Forresten også lige et par kandidater til en Darwin Award:
>
>http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vejret/id-10644423/page-18.html

Du er da bare for meget Konen klager over, jeg har bidt ryglænet
af sofaen af grin )
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : -= JF =-

Dato : 01-03-08 21:46

Jens C. Hansen skrev:

> Forresten også lige et par kandidater til en Darwin Award:
> http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vejret/id-10644423/page-18.html

Du har fuldstændig ret! De måger lever livet farligt!

--
Mvh. John

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 01-03-08 22:07

-= JF =- wrote:

> Du har fuldstændig ret! De måger lever livet farligt!

Hmm, nogen er vist stadig ved at tilføje billeder til den billedserie, så der bliver lavet lidt om på rækkefølgen.

Lige nu er det billede nr. 20, som jeg refererede til, men det kan måske nå at ændre sig igen.
Teksten til billedet er; "Der var vist nogle, der blev overrasket af de store bølger ved Thyborøn den 3/1 2008."

Fra : -= JF =-

Dato : 01-03-08 22:35

Jens C. Hansen skrev:

> Hmm, nogen er vist stadig ved at tilføje billeder til den billedserie,
> så der bliver lavet lidt om på rækkefølgen.

Ja, jeg så godt billedet Jeg skulle bare lige af med en drillepind.
(og ja! De kandiderer kraftigt til en Darwin Award!)

--
Mvh. John