Vroom Vroom idag kl. 15:30
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 09:56

Den 1. marts 2008 kl. 15:30 - 16:30 på Kanal 5
Kategori: Fritid & Livsstil (Biler). Episode (5)
Hvad sker der med en bil, hvis man kun kører den i første gear? Hvor
meget G-påvirkning kan man blive udsat for i en Porsche 911 Turbo? Emma
Parker Bowles dyrker Mini-ræs, mens Rabbi Mendel Lew forlader synagogen til
fordel for en glatførebane.

Fra : Brian

Dato : 01-03-08 13:29

Eque wrote:
> [...]
> Turbo? Emma Parker Bowles dyrker Mini-ræs, mens Rabbi Mendel Lew
> forlader synagogen til fordel for en glatførebane.

Ahh, det var en skam. På lige præcis det tidspunkt af dagen sidder jeg ovre
i hjørnet og støder hovedet mod væggen...

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 15:50

On Sat, 1 Mar 2008 13:28:30 +0100, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Ahh, det var en skam. På lige præcis det tidspunkt af dagen sidder jeg ovre
>i hjørnet og støder hovedet mod væggen...

>--

Er det hovedet eller væggen du reparerer? )

Eller skal du bare have tiden til at gå?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 01-03-08 18:43

Folmer Rasmussen wrote:

> Er det hovedet eller væggen du reparerer? )

Nu vil jeg ikke prale, men væggen har aldrig set bedre ud

> Eller skal du bare have tiden til at gå?

Folmer - du af alle mennesker burde da vide, at intelligente mennesker ikke
keder sig!

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-03-08 13:33

Eque skriver:

> Den 1. marts 2008 kl. 15:30 - 16:30 på Kanal 5

Trist tidspunkt da der kommer:

   15.30 Fisk og Sushi - i Argentina
   Fluefiskeren Dan Karby og sushi-kokken Sebastian Jørgensen, er på
deres rejseeventyr nået frem til Paraná floden i det nordligste
Argentina. Dan er på jagt efter en "Grand Slam", tre af Argentinas mest
eftertragtede sportsfisk. Sebastian tilbereder helt ny og delikat sushi
af den flotte Golden Dorado.

På DR2 efterfulgt af

   16.00 Koncert i Pyongyang
   Kan klassisk musik skabe et bedre forhold mellem USA og Nordkorea?
Helt sensationelt spiller New York Filharmonikerne en koncert i
Nordkoreas hovedstad Pyongyang. Under ledelse af dirigenten Lorin Maazel
spiller USAs ældste symfoniorkester værker af Wagner, Dvorak og Gerswin
i denne historiske koncert.

For slet ikke at tale om på DR1 hvor den klart motorinspirerede kan se:

15.35 Bussen
   Dansk komedie fra 1963 med Dirch Passer.
   Den altid smilende, syngende og hjælpsomme buschauffør Martin er en
populær mand i Nørre Uggelsø. Desværre kører han på sidste tur, for et
nyt effektivt busselskab skal overtage hans rute. Men så tager sognets
kvinder affære.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-03-08 16:24

Isang tao pinangalanan, Eque nagsulat:

> Den 1. marts 2008 kl. 15:30 - 16:30 på Kanal 5
> Kategori: Fritid & Livsstil (Biler). Episode (5)

Nahhh... så vil jeg heller se en musikvideo med Vikingerne.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 17:20

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Nahhh... så vil jeg heller se en musikvideo med Vikingerne.

Og folk påstår du er uden for pædagogisk rækkevidde ?

--
Jan_stevns

Fra : Kate

Dato : 01-03-08 17:44

jan_stevns wrote in

> Og folk påstår du er uden for pædagogisk rækkevidde ?

Nu begynder jeg at forstå de folk

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-03-08 18:28

Isang tao pinangalanan, Kate nagsulat:

>jan_stevns wrote in

>Nu begynder jeg at forstå de folk

Tjohve..... er valget vikingerne, eller maling der tørrer... kan man
lige så godt få en ordentlig grund til at recirkulere pølsemandens
de'lux menu

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-03-08 18:26

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Og folk påstår du er uden for pædagogisk rækkevidde ?

Ja, <tok,tok> de folk er godt tossede;.)

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 18:07

On Sat, 01 Mar 2008 16:23:57 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Eque nagsulat:

>Nahhh... så vil jeg heller se en musikvideo med Vikingerne.

Valgte at se stjernehåndbold fra Slagelse - godt nok er det ikke noget
man skriver hjem om, men ))
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 19:21

Ivan Madsen <> skrev :

>Valgte at se stjernehåndbold fra Slagelse - godt nok er det ikke noget
>man skriver hjem om, men ))

Så hellere Christer Sjögren !

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 22:46

> [...]
> meget G-påvirkning kan man blive udsat for i en Porsche 911 Turbo? Emma
> Parker Bowles dyrker Mini-ræs, mens Rabbi Mendel Lew forlader synagogen

Gad vide om nogle faktisk der det top elendige program ??

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-03-08 00:20

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget G-påvirkning kan man blive udsat for i en Porsche 911 Turbo? Emma
> Parker Bowles dyrker Mini-ræs, mens Rabbi Mendel Lew forlader synagogen

Never saw it!
Won't miss it!

Lyder for mig som om det er lisså sjovt at se mandlig olympiade i
synkronsvømning.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 09:06

I er jo syge hele bundtet.
En bevægelse vil jeg kalde det.
I så det garanteret ALLE sammen,
men nægter at indrømme det hehe..,o)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-08 09:30

Eque skriver:

> I er jo syge hele bundtet.
> En bevægelse vil jeg kalde det.
> I så det garanteret ALLE sammen,
> men nægter at indrømme det hehe..,o)

Kanal 5 kan jeg ikke se, så nej....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-03-08 09:50

Eque skrev:
> I er jo syge hele bundtet.
> En bevægelse vil jeg kalde det.
> I så det garanteret ALLE sammen,
> men nægter at indrømme det hehe..,o)

Nogen behøver ikke den slags for at blive fri.

KAN ikke se den kanal, så jeg går fri på den konto.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?