toyota instruktionsbog? ejerafgift?
Fra : Sven

Dato : 28-02-08 22:22

Hej.
Jeg har købt en Yaris 1,4 TurboDiesel fra 20901, men jeg fik ingen
instruktionsbog med. Kan man downloade den som f.eks. pdf fil?

Hvad koster sådan en bil i ejerafgift (hvide plader)

Sven

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-02-08 23:11

Sven wrote:
> Hej.
> Jeg har købt en Yaris 1,4 TurboDiesel fra 20901, men jeg fik ingen
> instruktionsbog med. Kan man downloade den som f.eks. pdf fil?

Pas på du ikke kommer afsted som mig. Jeg købte en gammel golf
og dragede til Randers for at få en instruktionsbog til sådan en tingest.
Så kunne jeg læse i den ny indkøbte instruktionsbog, at der var en
special hylle nederst på ratstammen, hvor der var plads til en instruktions
bog, men der kunne den ikke være, for der lå den orginale.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 01:10

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse

> [...]
> instruktions
> bog, men der kunne den ikke være, for der lå den orginale.

Har du set under højre forsæde?

Fra : Sven

Dato : 29-02-08 17:26

> Har du set under højre forsæde?

Yep! Den er der ikke, desværre.

Sven

Fra : Sven

Dato : 29-02-08 17:27

> [...]
> instruktions
> bog, men der kunne den ikke være, for der lå den orginale.

LOL. Ja, den kunne jeg også være faldet i vandet på

Sven

Fra : Henrik B.

Dato : 29-02-08 07:28

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i meddelelsen

> Hvad koster sådan en bil i ejerafgift (hvide plader)

Har du kigget hér:
http://www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw97161.asp

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.

Fra : Sven

Dato : 29-02-08 17:26

> Har du kigget hér:
> http://www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw97161.asp

Takker! Der fandt jeg svaret (knap 2000kr pr år)

Sven