Værkstedspriser
Fra : Kim S

Dato : 28-02-08 14:31

At priserne i hovedstadsområdet er skruet lidt op, var jeg ikke
i tvivl om, men ikke at det står så galt til:
Skulle ha' sat en original fartpilot i en SsangYong Rexton.
Ringede rundt til aut. værksteder i kbh. Prisen varierede fra
ca. 5000,- til 6000,-.
Fik derefter en pris fra en anden aut. forhandler på Sjælland,
og her var prisen ca. 2600,-... Og den er nu monteret til den
aftalte pris.
Det er sgu da en besparelse der er til at føle på...

Mvh, Kim

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-02-08 14:57

On Thu, 28 Feb 2008 14:31:04 +0100, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

> [...]
>aftalte pris.
>Det er sgu da en besparelse der er til at føle på...

Markedskræfterne i arbejde.

Højere husleje, og dyrere arbejdskraft.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : claus b. p.

Dato : 28-02-08 17:05

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Markedskræfterne i arbejde.
>
> Højere husleje, og dyrere arbejdskraft.

Tja, det tæller vel 10-20%. Resten er almindelig grådighed.

/Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-08 16:01

Hej!

Kim S wrote:

> [...]
> aftalte pris.
> Det er sgu da en besparelse der er til at føle på...

Da jeg boede i Birkerød kørte jeg til Ringsted(!) for at få lavet
arbejde på bilen. Altså det jeg ikke kunne selv... :)

(Men ok, nu bor jeg i Helsingør, og har stadig tandlæge i Sorø, så det
kan sgu godt være jeg er lidt speciel )

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-03-08 10:23

Kim Voss Schrader skrev:

> (Men ok, nu bor jeg i Helsingør, og har stadig tandlæge i Sorø, så det
> kan sgu godt være jeg er lidt speciel )

Ja, især fordi at tandlægerne i Helsingør er nogle af landets billigst,
p.g.a. konkurrencen fra Helsingborg

Thore

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-03-08 11:27

Hej!

SmaRTrxxv wrote:

> Ja, især fordi at tandlægerne i Helsingør er nogle af landets billigst,
> p.g.a. konkurrencen fra Helsingborg

Tja. Har dog kun fået renset bisserne, og lavet et mikroskopisk hul, på de
første 30 år af mit liv, så det er nok begrænset hvad jeg kan spare. Hvis man
glemmer bensinudgiften

--
Mvh, Kim Voss Schrader