Jeg så lige verdens grimmeste bil..... DR ~
Fra : Thomas

Dato : 27-02-08 22:34

Hej NG

Jeg kom til ved en fejl at zappe over på DR og der kører en eller anden
serie hvor jeg så en bil med 3 forlygter placeret i midten på fronten , i
række... da den kørte mener jeg at kunne ane noget indsugning ved
bagskærmen, så den er måske monteret med moteren bagi ? Serien skal
vist foregå i 50´erne og i England så bilen er vel fra det årti

Håber en eller anden har et bud

Mvh
Thomas

Fra : BikeManiac

Dato : 27-02-08 14:43

On 27 Feb., 22:33, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> bagskærmen, så den er måske monteret med moteren bagi ?       Serien skal
> vist foregå i 50´erne og i England så bilen er vel fra det årti

Sorry, du tar fejl. Fiat Multipla er verdens grimmeste bil.

Lucas

Fra : Brian Kals

Dato : 27-02-08 22:48

"BikeManiac" <lucasjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 27 Feb., 22:33, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:

> Sorry, du tar fejl. Fiat Multipla er verdens grimmeste bil.

Bil ?
Er det ikke en kummefryser på hjul?

Fra : Veset

Dato : 27-02-08 23:11

On Wed, 27 Feb 2008 13:43:14 -0800 (PST), BikeManiac
<lucasjensen@gmail.com> wrote:

>Sorry, du tar fejl. Fiat Multipla er verdens grimmeste bil.

Det er da den her der er grimmest:
http://www.21stcentury.co.uk/cars/honda_fuya_jo.asp

--
Veset
VW Touran Van 2.0 TDI TL

Fra : Thomas

Dato : 27-02-08 23:26

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message

> Det er da den her der er grimmest:
> http://www.21stcentury.co.uk/cars/honda_fuya_jo.asp
>
> --
> Veset
> VW Touran Van 2.0 TDI TL

LOOOOOL

Ok du vinder, jeg har aldrig set noget lignende

Mvh

Thomas

Fra : KASO

Dato : 28-02-08 07:23

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er da den her der er grimmest:
> http://www.21stcentury.co.uk/cars/honda_fuya_jo.asp

Hmm - AMC Pacer er nu også en god kandidat:
http://allworldcars.com/wordpress/?p=2208

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-02-08 09:59

Veset <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in

> Det er da den her der er grimmest:
> http://www.21stcentury.co.uk/cars/honda_fuya_jo.asp

Intet over, intet ved siden af denne Honda Fuyajo, som iøvrigt betyder
noget i retning af "Party zone". Bilen bliver sikkert også sjovere at se på
med lidt party sne i næsen.

Hold kæft hvor er den på alle måder grim.

Fra : hanzen

Dato : 28-02-08 07:42

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.ritzsite.net/Archive/Tatra_T87_1939.jpg&imgrefurl=http://www.ritzsite.net/Archive/0412.htm&h=600&w=800&sz=153&hl=da&start=11&tbnid=cC9w9HOxykC4KM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dtatra%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-08 10:18

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.ritzsite.net/Archive/Tatra_T87_1939.jpg&imgrefurl=http://www.ritzsite.net/Archive/0412.htm&h=600&w=800&sz=153&hl=da&start=11&tbnid=cC9w9HOxykC4KM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dtatra%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG

Nope, det var ikke den. Den mindede lidt om en gammel 50'er Jaguar, men en
grill i midten, hvor der sad 3 forlygter tæt ved siden af hinanden - i
grillen.

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.

Fra : Marco

Dato : 28-02-08 11:10

> [...]
> bagskærmen, så den er måske monteret med moteren bagi ? Serien skal
> vist foregå i 50´erne og i England så bilen er vel fra det årti

Det var en Tatra

Eksempler her:
http://mensvogue.typepad.com/photos/uncategorized/desl13_boheme_tatra.jpg

http://www.tatra.demon.nl/images/Museums/Veteran_Muzeum_Bitov_T603-1-1.jpg

Fra : Martin Bak

Dato : 28-02-08 21:09

"Marco" <ibcu80@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var en Tatra
>
> Eksempler her:

Føjda! Jeg kom ellers til at tænke på Splint og Kviks smukke bil. Er der
ikke noget med at den eksisterer sådan cirka i virkeligheden?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : thl

Dato : 28-02-08 14:00

On 28 Feb., 11:09, "Marco" <ibc...@hotmail.com> wrote:

> Det var en Tatra
>
> Eksempler her:http://mensvogue.typepad.com/photos/uncategorized/desl13_boheme_tatra...
>
> http://www.tatra.demon.nl/images/Museums/Veteran_Muzeum_Bitov_T603-1-...

Reklamerne så den sådan:

http://www.a-c-d.dk/artikler/Tatra%20brochurer/Tatra_billeder/tatra_603_59.jpg

Jeg var i Tjekkoslovakiet for m a n g e år siden, der kom Tatraerne
farende forbi
os med fine folk, der havde gardiner at trække for sideruderne,
så de ikke følte folkets blikke.
De modeller fandtes tilsyneladende kun sorte og travle udgaver..

Thorbjørn

Fra : thl

Dato : 28-02-08 16:29

> Føjda! Jeg kom ellers til at tænke på Splint og Kviks smukke bil. Er der
> ikke noget med at den eksisterer sådan cirka i virkeligheden?
>
> --
> Martinwww.martinbak.dk/

Det er vist meget tæt på. Født 1952
Den hedder Socéma-Grégoire