Møbelpolster/sadelmager søges til ny "læd
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 25-02-08 20:08

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med navn/adresse på ovenstående (helst på
sjælland).

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-02-08 20:12

"Michael Corfitsen" <michael-corfitsen@stofanet.invalid> skrev i en
meddelelse news:1icvuda.9iejssheecq4N%michael-corfitsen@stofanet.invalid...
> Hej
>
> Er der nogen der kan hjælpe med navn/adresse på ovenstående (helst på
> sjælland).

http://www.cphsadelmager.dk/ - Går du gennem www.hi-speed.dk er der rabat...

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-02-08 20:17

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Corfitsen" <michael-corfitsen@stofanet.invalid> skrev i en
> [...]

Hmmmm.... Beklager reklamen. Den skulle have været sendt privat.

Jeg har i øvrigt intet med ovenstående firma at gøre. Ved blot at Hi-Speed
brugere får rabat. Men det kræver selvfølgelig vi ser Michael derinde. ;)

- Martin

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-02-08 21:04

Michael Corfitsen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan hjælpe med navn/adresse på ovenstående (helst på
> sjælland).

Ham her:
http://www.autosadelmageren.dk/loader.html
har jeg handlet med et par gange og er altid blevet godt behandlet (samt
billige priser).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport