Polo 1.0 93 - temp lampe og olie lampe ly~
Fra : Per Olsen

Dato : 23-02-08 23:02

Hej i kloge hoveder :)

Jeg har en Polo fra 93 der har gået 102.000 km
Den har stået stille de sidste tre år i garage, nu er tiden kommet til at
den skal ud og køre igen, så den har fået den helt store overhaling, men der
er to ting jeg ikke kan hitte ud af.

Temp lampe og olie lampen lyser når motoren startes.
jeg har målt olie sensorene de ser ud til at virke, da de enten har lagt
stel til inden start eller så vliver slet lagt til ved start. (der sidder to
stk ved siden af hinanden)

Hvis jeg starter motoren uden sensor på komemr der olie ud, så der er tryk

Hvis motoren får lov til at stå og køre i til den er varm så går de ud.
Nogengange kan man også starte bilen og lamperne går ud med det samme.

Kan vi have en l's forbindelse et sted?
Nogen der har erfaringer med en sådan polo og dens olie og temp lampe.
(der er olie og vand på)
Væskerne er lige skiftet

Da bilen blev kørt i garage for tre ¨r siden lyste lamperne ikke

Mvh Per

Fra : DerGolf

Dato : 18-03-08 19:23

> Da bilen blev kørt i garage for tre ¨r siden lyste lamperne ikke
Har ikke set en 93'er Polo, men min 97,er Golf og 92'er T4 har div
stelforbindelser på motorblokken.
Prøv tjekke dem på din bil.
mvh Mic