Airbag lampe blinker og horn virker ikke
Fra : Jimmy_K

Dato : 21-02-08 16:59

Har haft forbroen af min Mondeo mk1 for at skifte kobling. Efter samling
blinker airbag lampen og hornet virker ikke.
Er der en af jer der har et bud på hvilket stik eller stelforbindelse jeg
har fået rykket af ?

Mvh
Jimmy_K

Fra : Tau

Dato : 21-02-08 17:49

"Jimmy_K" <jimmy_k76@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blinker airbag lampen og hornet virker ikke.
> Er der en af jer der har et bud på hvilket stik eller stelforbindelse jeg

Jeg mener hornet kører på stelforbindelsen så du kunne prøve at lægge en
minus/stel mellem retstammen og stel på bilen.

Poul

Fra : Jimmy_K

Dato : 22-02-08 08:44

"Tau" <craner@craner.dk> wrote in message
> Jeg mener hornet kører på stelforbindelsen så du kunne prøve at lægge en
> minus/stel mellem retstammen og stel på bilen.

Det prøver jeg lige her i weekenden. Kunne være skønt hvis det bare er
stelforbindelsen der er røget af.

Takker for tippet

Mvh
Jimmy_K