centergrafik@mail.dk
Fra : Ole Lüchau

Dato : 20-02-08 06:19

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-02-08 10:21

On Wed, 20 Feb 2008 06:18:55 +0100, "Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk>

Fra : -= JF =-

Dato : 20-02-08 10:58

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-02-08 17:16

ROFL......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : David

Dato : 20-02-08 13:37

"Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:47bbb842$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.bileribella.dk/BILER+I+BELLA/DET+KAN+DU+OPLEVE

Jeg har sendt en spam klage til udbyderen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-02-08 13:50

Hej!

David wrote:
> Jeg har sendt en spam klage til udbyderen

Mjaeh, mon ikke bare det er en Outlook Express-bruger som har "mailet"
forkert?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : -= JF =-

Dato : 20-02-08 14:50

David skrev:

> Jeg har sendt en spam klage til udbyderen

Du er en helt!

--
Mvh. John

Fra : David

Dato : 20-02-08 15:03

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Du er en helt!
>
> --
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Tak John, jeg bliver helt rørt.
Medmindre det er fisken "helt" du mener.

Fra : -= JF =-

Dato : 20-02-08 15:10

David skrev:

> Tak John, jeg bliver helt rørt.

Tro mig! Du har ingen grund til at blive rørt.

--
Mvh. John

Fra : David

Dato : 22-02-08 08:56

> [...]

> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Jamen det sagde du ikke igår, da var du jo vild efter at røre min krop.
Du lovede mig endda slik og alt muligt hvis du fik lov.

Vi ses kære.

Mvh Theis

Fra : bossen

Dato : 22-02-08 09:53

"David" <dvp@dettelortested.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Jamen det sagde du ikke igår, da var du jo vild efter at røre min krop.
> Du lovede mig endda slik og alt muligt hvis du fik lov.

Hvad hedder du ? David eller Theis ?

Men jeg er lidt sur over du osse har været sammen med John. Det er min fyr.
Han er den eneste der bruger motorolie som glide creme.

- Bossen -

Fra : apollo14

Dato : 20-02-08 17:44

David skrev:
> "Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg har sendt en spam klage til udbyderen

Nu har andre disset dig, så vil jeg spørge dig, hvad tror du udbyderen
gør ved det ?

Men måske du lige skulle lære at stikke en fingeren i jorden.

Men endnu mere flot at alle ikke lige ændre mailadressen i topic, jo
flere gange den står den, jo størrer chance for SPAM ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-02-08 20:05

Hej!

apollo14 wrote:
> Men endnu mere flot at alle ikke lige ændre mailadressen i topic, jo
> flere gange den står den, jo størrer chance for SPAM ;)

Tja, det ændrer på nul og en fis. Spammerne er allerede i fuld gang med at
oversvømme ofrets e-mail.

Men egentligt får jeg ikke specielt mange spammails på en uge. Normalt ca. 200
hvor TDCs filter snupper ca. 99% direkte med nul false positives. Dét er sq flot
og så behøver jeg ikke have en lokal løsning da jeg bare får en statusmail med
spammen listet en gang i døgnet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader