forkert stik til anhængertræk
Fra : Diemer

Dato : 19-02-08 23:58

overraskende måtte jeg erkende at min tysk importerede BMW har et andet stik
til anhængertrækket end det vi bruger i dk. Findes det en "adaptor" til at
løse dette problem, eller kan jeg mon skifte stikket unden at skulle skifte
hele anhænger opkoblingen?

Fra : M Aalestrup

Dato : 20-02-08 00:21

Her er et alternativ.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1660784217&n=1199149610&pn=1215043991

Så er det bare af med det gamle og på med det nye så skulle den være fikset.

--
Med venlig hilsen/With kind regards

Martin Aalestrup

Fra : CL

Dato : 20-02-08 05:13

Diemer wrote:
> [...]
> "adaptor" til at løse dette problem, eller kan jeg mon skifte stikket
> unden at skulle skifte hele anhænger opkoblingen?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1661095312&n=1199149610&pn=1215043995
Carsten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-02-08 06:29

Diemer skriver:

> overraskende måtte jeg erkende at min tysk importerede BMW har et andet stik
> til anhængertrækket end det vi bruger i dk.

Hvilket stik bruger vi da i DK ?

Jeg bruger et 13 polet stik på min bil.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : H C Jensen

Dato : 20-02-08 06:57

Det 13 pol stik er meget bedre end de gamle 7 pol

Men der kan da købes løst stik til at sætte oven i de 13 pol så du får 7
pol ud

Det koster omkring 100.-

Jeg har også monteret 13 pol på min trailler. det sørger for en 100%
forbindelse hvergang

Kan købes hos allle camping sælgere, selv thansen har det

mvh Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-02-08 10:22

Diemer wrote:
> [...]
> "adaptor" til at løse dette problem, eller kan jeg mon skifte stikket
> unden at skulle skifte hele anhænger opkoblingen?

Prøv dette link til motormagasinet, der er et billede af en plakat (fra
Hella) med forskellige stik/adapter typer.
http://www.motormagasinet.dk:80/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=MM&Lopenr=102180036&newsletterRefID=998

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jens

Dato : 20-02-08 14:43

"Diemer" <my@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at løse dette problem, eller kan jeg mon skifte stikket unden at
> skulle skifte hele anhænger opkoblingen?
Harald nyborg har en adapter til 99kr, det er den smarteste der findes, da
den næsten intet fylder ifht f.eks Thansens også er benene rustfri i den.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2420&n=10&KundeID=
Mvh
Jens

Fra : Diemer

Dato : 20-02-08 21:26

1000 tak alle for de gode svar... jeg var et sekund bekymret for om jeg nu
skulle til at skifte hele min opkobling.