Transport af fælge fra SV - hvem kan hjælp~
Fra : Henrik B.

Dato : 18-02-08 15:19

Hej i hytterne.

Jeg skal nok have transporteret 4 stk. fælge med dæk, fra Jönköping i
Sverige, til Danmark (helst Jydeland).
Er der en eller anden, som kunne tænke sig at få et anstændigt tilskud til
brændstoffet, som alligevel skal den vej?

Jönköping ligger ca. 150 km fra Göteborg, ad E4 på vej mod Stockholm.

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.

Fra : Nicolai Mølgaard-And~

Dato : 18-02-08 18:44

Hej Henrik.

Jeg synes du skal prøve at kontakte et transportfirma, det behøver slet ikke
at være dyrt.

Selv fik jeg en hel kabine hjem fra stockholm til min daværende volvo 850,
og det var via et firma der alligevel kørte turen, mener at kunne huske det
hed jumbotransport, de findes sikkert stadig.

Prøv at søg dem, de var hjælpsomme hurtige og billige, hvorfor så ikke også
for dig.

Mvh.
Nicolai Mølgaard-Andersen
Tilst

Fra : Henrik B.

Dato : 18-02-08 19:04

"Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det hed jumbotransport, de findes sikkert stadig.
>
> Prøv at søg dem, de var hjælpsomme hurtige og billige, hvorfor så ikke

Takker mange gange, det vil jeg absolut prøve.

Fra : Henrik B.

Dato : 19-02-08 11:51

Glem indlægget, har fundet fælgene i DK, billigere. )