Vi må håbe det ikke er folmer :(
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 13:47

Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-08 16:09

> http://ekstrabladet.dk/112/article975691.ece
Ville nu ha været rart med et billede af de lastbiler, så man lige hurtigt
kan for afvide om det er nogen man kender. Jeg kender to chauførere der køre
i Norge af og til nemlig.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : apollo14

Dato : 18-02-08 17:12

Klaus G. skrev:
> Ville nu ha været rart med et billede af de lastbiler, så man lige hurtigt
> kan for afvide om det er nogen man kender. Jeg kender to chauførere der køre
> i Norge af og til nemlig.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=503859 her er lidt
mere om ulykken, dog svært at se hvor lastbilerne kommer fra.

Men som sagt håber ikke det er folmer, så bliver gruppen godt nok
kedelig, så må vi gamle folk igang igen.

Fra : Møller

Dato : 18-02-08 17:36

Klaus G. wrote:
> Ville nu ha været rart med et billede af de lastbiler, så man lige hurtigt
> kan for afvide om det er nogen man kender. Jeg kender to chauførere der køre
> i Norge af og til nemlig.

Og ad og til er der nogle der ikke kører ;-(
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2263257.ece
Ham her er godtnok fra Finland, men ind i mellem er der også danskere der har utur.

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-08 21:54

On Mon, 18 Feb 2008 13:47:28 +0100, "Morten Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article975691.ece
>
>/Morten

>--

Rolig nu. Jeg er lige her.

Men tak for at I er bekymrede.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 22:12

On Thu, 21 Feb 2008 21:54:29 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Rolig nu. Jeg er lige her.
>
>Men tak for at I er bekymrede.

Jamen, du har jo tilkendegivet en vis erfaring med stedet så vidt jeg
husker, så man tænker jo alligevel, at selv om der må være andre, så
osv. osv....og mine kondolencer går til de efterladte.
Men hvad, jeg finder mig i forherligelse af koreanere fremover - og
især et indblik i livet fra et førersæde i en af de store, især det
sidste er jeg glad for, da du åbenbart ser trafikken som en helhed (og
det er resten af gruppen sikkert også kan bare ikke tale på andres
vegne)
--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-08 22:28

> Rolig nu. Jeg er lige her.

Godt at ukrudt ikke forgår så let.

> Men tak for at I er bekymrede.

Selv tak

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Møller

Dato : 21-02-08 22:38

Folmer Rasmussen wrote:

> Rolig nu. Jeg er lige her.
>
> Men tak for at I er bekymrede.

Nå så får konen sgu blomsterne i stedet for
Man kan da heller ikke stole på nogen eller noget nu til dags. ,-)

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 10:23

> Rolig nu. Jeg er lige her.

Dejligt :)

> Men tak for at I er bekymrede.

Nyder som regel dine indlæg :D

Mvh
Morten

Fra : Kate

Dato : 22-02-08 20:24

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Rolig nu. Jeg er lige her.

Det var godt.

> Men tak for at I er bekymrede.

Sådan kan use-nettere også være

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.