En "Ny" JEEP Genfødes
Fra : Nansen

Dato : 17-02-08 18:52

Hej Alle

Jeg ved ikke om nogen kan huske min "Gamle" JEEP, men billedserien ligger
stadig på gruppens hjemmeside.
Men sagen er den at jeg har solgt den gamle, og kastet mig ud i et "nyere"
projekt.
Jeg købte her i sensommeren 2007 en JEEP CJ7 Årg 1979 i München, sådan går
det jo når man byder på Ebay.
Der var sku lang vej hjem.......
Den blev sidste år Toldsynet og betalt afgift så vi kunne bruge den resten
af sommeren.
Nu skal den så total restureres,Rust, Div ombygning, anden Motor / Gear osv.
Er nogen her intereseret i at følge restureringen, så vil jeg, hvis muligt
sende billeder til "Jan" så han løbende kan uploade dem på hjemmesiden.

Mvh: M Nansen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-02-08 19:13

"Nansen" <nansen@altmuligt.dk> skrev i en meddelelse news:47b8743b$0

> Er nogen her intereseret i at følge restureringen, så vil jeg, hvis muligt
> sende billeder til "Jan" så han løbende kan uploade dem på hjemmesiden.

Lyder som et se'værdigt projekt, knæk& bræk.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 20:20

"Nansen" <nansen@altmuligt.dk> skrev :

>Jeg ved ikke om nogen kan huske min "Gamle" JEEP, men billedserien ligger
>stadig på gruppens hjemmeside.

det gør de da - det er sgu' et flot stykke arbejde, i præsterede

du sender bare ;)

--
Jan_stevns