Ny Hyundai
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-02-08 10:52

Det er måske ikke den kønneste bil jeg har set.

http://ekstrabladet.dk/biler/article973632.ece

Men det er da en Hyundai.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-02-08 11:38

In article <tuq2r3dg5i3bo1bi0v6l4t5uin1rodim53@4ax.com>,
Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> Det er måske ikke den kønneste bil jeg har set.

Men det må da absolut heller ikke være den grimmeste? Håber ikke de
laver alt for meget om på designet som vi så med i30 .. for pokker da.

--
// Martin [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 14-02-08 16:54

Folmer Rasmussen wrote:
> Det er måske ikke den kønneste bil jeg har set.

Jeg har stadig ikke set nogen i DK, som slår Multipla'en - andre gode(værre) bud?

Fra : Brian

Dato : 14-02-08 17:15

Jens C. Hansen wrote:

> Jeg har stadig ikke set nogen i DK, som slår Multipla'en - andre
> gode(værre) bud?

Tjaa - man kan sige at i Multipla's tilfælde, er der en grund til galskaben.

Hvorfor Ssangyoung Rodius ser ud som den gør, er stadig en gåde.

/Brian

Fra : Leonard

Dato : 14-02-08 17:28

On Thu, 14 Feb 2008 17:14:54 +0100, Brian wrote:

> Tjaa - man kan sige at i Multipla's tilfælde, er der en grund til galskaben.
>
> Hvorfor Ssangyoung Rodius ser ud som den gør, er stadig en gåde.

Fiat'en er bare grim, Rodius ligner et hus med udestue ... af den mindre
heldige slags.

--
Leonard