Gloriepudsning XXL.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-02-08 15:19

Har jo nydt en halv friuge, og hvad er den så gået med?

Det startede med at jeg var så heldig at mit Dinitrolcenter kunne lave
den opfølgende enkeltbehandling, af den dobbeltbehandling den fik før
den kom ud at køre.

Nu er den så i afdrypningsfasen, og den ventetid kunne jo sagtens
anvendes til at forårsstøvsuge både kabine og bagagerum. Det er just
gjort.

Ved samme lejlighed fik vinduerne så en kraftig afvaskning indvendigt
med salmiakvand. Det rensede også mine luftveje.

Nu mangler der så kun at den bliver færdig med at dryppe, så den kan
blive grundvasket og derefter poleret, så ligner det en bil igen.

Hvis nogen skulle have en polérmaskine der skal testes, oplyser jeg
gerne hvor koreaneren opholder sig. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : A. K.

Dato : 10-02-08 16:46

> [...]
> blive grundvasket og derefter poleret, så ligner det en bil igen.
>
> Hvis nogen skulle have en polérmaskine der skal testes, oplyser jeg

Køb en polermaskine ved www.impot.dk eller i Bauhaus til omkring 350,- kr.
de fungerer fortrinligt, og kan ikke sammenlignes med dem fra Harald N, så
har du den også næste gang.

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-02-08 21:12

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

klip

>Hvis nogen skulle have en polérmaskine der skal testes, oplyser jeg
>gerne hvor koreaneren opholder sig. )

Du kan da bare binde en dåse makrel i antennen og køre forbi kattens
værn...... så er den bil hurtigt poleret...

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-02-08 21:48

On Sun, 10 Feb 2008 21:12:16 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

> [...]
>
>Du kan da bare binde en dåse makrel i antennen og køre forbi kattens
>værn...... så er den bil hurtigt poleret...

Den film kan jeg se i farver, hvis jeg lukker øjnene.

Dagens bedste kreative forslag.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-02-08 22:27

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:
>
> klip

> Du kan da bare binde en dåse makrel i antennen og køre forbi kattens
> værn...... så er den bil hurtigt poleret...

Hvad med at lade Setto og propperne om den lille opgave?

)))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-02-08 22:55

On Sun, 10 Feb 2008 22:26:35 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad med at lade Setto og propperne om den lille opgave?
>

>)))

>--

Jeg skal ikke have noget savledyr i nærheden af min bil. De lugter
grimt, og holder et helvedes spektakel.

Katte er smukke og elegante dyr, der holder sig selv rene, og ikke
prostituerer sig for en skide kiks.

Makrellen bliver hurtigt spist, så den lugter ikke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Anders Majland

Dato : 12-02-08 17:33

> Katte er smukke og elegante dyr, der holder sig selv rene, og ikke
> prostituerer sig for en skide kiks.

Så har du ikke mødt mange katte ?

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-02-08 22:55

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad med at lade Setto og propperne om den lille opgave?

Dur ikke.... det ville kræve at Setto opførte sig som en rigtig hund
og begyndte at jagte kattene
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-02-08 23:29

> Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

> Dur ikke.... det ville kræve at Setto opførte sig som en rigtig hund
> og begyndte at jagte kattene

Kattene skal da kun have et sted at tørre pelsen.
Det er her Setto kommer ind i billedet.
Så det med at jage kattene duer slet ikke

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-02-08 13:30

> [...]

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip

>Kattene skal da kun have et sted at tørre pelsen.

Jeps.... de ligger trygt og tørt på ryggen af Setto.

>Så det med at jage kattene duer slet ikke

Nej, det er jo det jeg siger..

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 21:15

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Hvis nogen skulle have en polérmaskine der skal testes, oplyser jeg
>gerne hvor koreaneren opholder sig. )

Du kan da bare lægge bilen på siden, så burde du kunne pudse taget
også ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-02-08 21:49

On Sun, 10 Feb 2008 21:15:23 +0100, jan_stevns wrote:

>Du kan da bare lægge bilen på siden, så burde du kunne pudse taget
>også ;)

>--

Din bror er lysår forud for dig, hvad angår kreativitet. )

Det er en Ommer!

Tag dig sammen! *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-02-08 22:57

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Sun, 10 Feb 2008 21:15:23 +0100, jan_stevns wrote:
klip

>Din bror er lysår forud for dig, hvad angår kreativitet. )

Nu er jeg jo heller ikke lige så tudsegammel en morfar wannabe

>Det er en Ommer!
>
>Tag dig sammen! *LOL*

hehehehe
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 23:07

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Det er en Ommer!

>Tag dig sammen! *LOL*

Må dine arme klø, og røven være for kort - øehhhhhhh

Nåehhh nej ... ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-02-08 10:37

On Sun, 10 Feb 2008 23:07:01 +0100, jan_stevns wrote:

>Må dine arme klø, og røven være for kort - øehhhhhhh
>
>Nåehhh nej ... ;)

>--

Nej, det ville være særdeles uheldigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kate

Dato : 10-02-08 21:49

jan_stevns wrote in

> Du kan da bare lægge bilen på siden, så burde du kunne pudse taget
> også ;)

Tror mere det handler om hvorfor gøre i dag hvad man kan få andre til
at gøre i morgen

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.