Kan du logge ind som bruger på bilbasen ??
Fra : John T.

Dato : 06-02-08 18:56

Hej.
Jeg har forsøgt at oprette mig, men forgæves.
Jeg har kik på en bil fra en privat, men skal være logget
ind for at få sælgers adresse, kan du hjælpe ??
mvh. John
55561909

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-02-08 19:11

Hej!

John T. wrote:

> Jeg har forsøgt at oprette mig, men forgæves.

Mail supporten.

> Jeg har kik på en bil fra en privat, men skal være logget
> ind for at få sælgers adresse, kan du hjælpe ??

Nærrigpind

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John T.

Dato : 06-02-08 19:22

> Nærrigpind
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

IKKE SPOR !!
Der sker bare intet når jeg forsøger at gå videre !!
John

Fra : Elmer Fjot

Dato : 06-02-08 20:17

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i en meddelelse

> IKKE SPOR !!
> Der sker bare intet når jeg forsøger at gå videre !!
> John

John , hvorfor sender du ikke bare Bilbasen en mail og
gør opmærksom på "problemet" ?

Fra : John T.

Dato : 06-02-08 20:38

> John , hvorfor sender du ikke bare Bilbasen en mail og
> gør opmærksom på "problemet" ?

Fordi jeg gik ud fra at jeg så først hørte noget i morgen.
Det foto jeg så af bilen og den tekst jeg læste, ja så
MÅTTE jeg altså finde sælger
NB:
Forsøgte så igen, og denne gang lykkedes det, jeg har nu
kontakt med sælger.
Får jeg fat i bilen vender jeg tilbage !
Venlig hilsen John T.

Fra : Brian

Dato : 06-02-08 20:40

Elmer Fjot wrote:
> [...]

Jeg kan fitn logge ind, så det må da virke...

> John , hvorfor sender du ikke bare Bilbasen en mail og
> gør opmærksom på "problemet" ?

Bilbasen reagerer ikke på den slags "kritiske" mails - ihvertfald har de
ikke reageret de gange jeg har brokket mig over hastigheden. Det har endda
været oppe at vende et par gange herinde, så jeg var/er ikke den eneste med
problemet.

/Brian

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-02-08 22:47

John T. skrev:
> [...]
> Jeg har kik på en bil fra en privat, men skal være logget
> ind for at få sælgers adresse, kan du hjælpe ??

Det går ikke..

Du kan da også smide linket her i gruppen, så kan det da være at vi kan
hjælpe..

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : John T.

Dato : 06-02-08 23:50

> Det går ikke..
>
> Du kan da også smide linket her i gruppen, så kan det da være at vi kan
> hjælpe..
>
> M.v.h.
> Thore Jensen

Se hvad jeg skrev kl.20:38
John T.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-02-08 01:23

John T. skrev:

> Se hvad jeg skrev kl.20:38
> John T.

Jeg ser/så.. jeg kan ikke se nogen link..
Men jeg vil da stadig gerne hjælpe, hvis du da vil hjælpes!

Thore