Til syn én dag over tiden?
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 05-02-08 19:52

Hvis man har en bil som skal til syn, og som pludselig har mislyde fra bremserne, og det problem først kan være ordnet noget tid efter synsstederne lukker samme dag som bilens sidste frist for syn er sat til, og man er nødt til at vente med at få den synet til efter arbejde næste dag, hvad så?
Sker der noget ved det?

Fra : Jens Andersen

Dato : 05-02-08 19:59

"Jens C. Hansen" <175.519_dsl@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> synsstederne lukker samme dag som bilens sidste frist for syn er sat til,
> og man er nødt til at vente med at få den synet til efter arbejde næste

Der sker intet ved der går et par måneder over tiden.
Jens

Fra : Anders Bengtson

Dato : 05-02-08 20:20

Hej
Jeg havde overskredet tiden med ca. 6 mdr. da en flink politimand ringede,
og spurgte om jeg var interesseret i en deal, jowda svarede jeg, derefter
aftalte vi at jeg synede den inden for en uge, så ville han ikke hente
pladerne, og det mente jeg var en fair deal.
Mvh
Anders