Superbowl reklamer (der har med biler at g~
Fra : Lars Ehlers

Dato : 04-02-08 22:03

I går var det jo så Superbowl dag og traditionen tro rullede de bedste
reklamer over skærmen. Og nogle stykker af dem tåler at blive nævnt i
denne gruppe.

Audi R8
http://youtube.com/watch?v=TBVAKp02yPM

Bridgestone
http://youtube.com/watch?v=Fu9ibUWIq8A

Ny bil fra ???
http://youtube.com/watch?v=9N14XHTSojQ

Cars.com
http://youtube.com/watch?v=eUUmXXuFHEs
http://youtube.com/watch?v=0xJMQB48Rnw

Toyota Corolla
http://youtube.com/watch?v=LZs_zI39lq0

Garmin
http://youtube.com/watch?v=iQS9Mh94YKg

Toyota Sequoia
http://youtube.com/watch?v=iz0_xGrnmVM

Amp Energy
http://youtube.com/watch?v=wLzGK96109k

Wall-E
http://youtube.com/watch?v=KWhvE30jFCI

Og så lige en, der intet har med biler at gøre - bare for at minde os
om, at der er andet end fodbold her i livet
http://youtube.com/watch?v=gv5_MqctesE

--
Lars Ehlers

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 22:29

Fedt initiativ. Tak for det. Det er sgu sjov engang i mellem at se
professionelle reklamer. Er det ikke noget med, at de koster spidsen af en
jetjager, bare for 10 sekunders reklame i Superbowl?
Venligst Lasse K.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 04-02-08 22:35

On Mon, 4 Feb 2008 22:28:42 +0100, "Lasse K." <lasse> wrote:

> [...]
>professionelle reklamer. Er det ikke noget med, at de koster spidsen af en
>jetjager, bare for 10 sekunders reklame i Superbowl?

Jeg var godt underholdt (både af kampen og af reklamerne).

30 sekunders reklame midt i Superbowl kampen kostede omkring $2.5
million.

--
Lars Ehlers

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 22:58

> Jeg var godt underholdt (både af kampen og af reklamerne).
>
> 30 sekunders reklame midt i Superbowl kampen kostede omkring $2.5
> million.

Puha.. Jeg tænkte nok det var deromkring.

Fra : Henrik B.

Dato : 05-02-08 10:05

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> skrev i meddelelsen

> I går var det jo så Superbowl dag og traditionen tro rullede de bedste
> reklamer over skærmen. Og nogle stykker af dem tåler at blive nævnt i
> [...]

Og endnu en med Saab 9-3 + Bridgestone:
http://www.devilducky.com/media/91219/

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.