Hyundai bedst.....igen.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 16:13

Ser lige i dagens morgenavis, at Hyundai I30 er den billigste bil at
køre i, regnet ud ved omkostninger pr. km.

Stærkt forfulgt af Citroen C4.

Hyundai'en kommer iøvrigt snart som stw. Det bliver en sællert.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivar

Dato : 02-02-08 17:38

Folmer Rasmussen skrev:

> Ser lige i dagens morgenavis, at Hyundai I30 er den billigste bil at
> køre i, regnet ud ved omkostninger pr. km.

Nå på den måde. Hyundai er ikke speciel god til at sælge biler,
deres markedsandel er faldet med 1/4 fra 2006 til 2007.
Af de 20 mest solgte bilmærker har kun Suzuki et større
relativt fald. Forklaringen for Suzuki er de ændrede gulplade-regler.
Hvad er forklaringen for Hyundai?

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : BJ

Dato : 02-02-08 17:46

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er forklaringen for Hyundai?

De er måske ramt lidt før af rentestigningerne, da deres kundemasse er mere
udsat.?

Jeg vil tro at samtlige mærker vil få en mærkbar nedgang i de kommende år.

Der bliver masser af fine ting til salg, meget billigt og så er det rart at
have sparet lidt op at købe det for..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 20:20

> Ser lige i dagens morgenavis, at Hyundai I30 er den billigste bil at
> køre i, regnet ud ved omkostninger pr. km.
>
> Stærkt forfulgt af Citroen C4.
>
> Hyundai'en kommer iøvrigt snart som stw. Det bliver en sællert.

Så kan de andre fabrikanter jo være glade for at
vi er nogle der har andre forudsætninger for at vælge
netop deres bil, og ikke kun kigger på kroner pr. Km..

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 20:25

On Sat, 2 Feb 2008 20:19:47 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Så kan de andre fabrikanter jo være glade for at
>vi er nogle der har andre forudsætninger for at vælge
>netop deres bil, og ikke kun kigger på kroner pr. Km..

>--

Jamen det er de sikkert også.

Du kommer jo jævnligt i gruppen, så jeg håber du er klar over, at mine
små oplysninger for det meste er plantet for at hidse de masser op,
der tror, at hvis en bil er produceret andre steder end i Europa, så
kan det kun gå galt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-02-08 20:28

KLIP

> [...]
> små oplysninger for det meste er plantet for at hidse de masser op,
> der tror, at hvis en bil er produceret andre steder end i Europa, så

Så kan du da begynde med at hidse din egen masse op med den her..)

http://www.hyundaigenesis.com/

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 20:42

On Sat, 2 Feb 2008 20:28:20 +0100, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>Så kan du da begynde med at hidse din egen masse op med den her..)
>
>http://www.hyundaigenesis.com/

>--

Den duer slet slet ikke! Han kører jo rundt med tåbelysene tændt.
)

Hold kæft, det er en fin bil. Jeg må ha' sådan en til min
pensionisttilværelse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-02-08 20:47

KLIP

> Hold kæft, det er en fin bil. Jeg må ha' sådan en til min
> pensionisttilværelse.

Spændende om den overhovedet kommer til Danmark?

Vi kan i hvert fald se, hvad den vil koste hos os, når den rammer det tyske
marked.

Jeg vil skyde på priser fra omkring 475.000 kr. til ca. 800.000 kr. for den
med V8 und alles drum und dran.

Nu får vi at se..

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 02-02-08 20:49

Folmer Rasmussen skrev:

> Den duer slet slet ikke! Han kører jo rundt med tåbelysene tændt.
> )
>
> Hold kæft, det er en fin bil. Jeg må ha' sådan en til min
> pensionisttilværelse.

Så er den vel bestilt )

Møller

Fra : Møller

Dato : 02-02-08 20:55

BJ skrev:
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så kan du da begynde med at hidse din egen masse op med den her..)
>
> http://www.hyundaigenesis.com/

Hvad betyder egentlig denne lille sætning på den danske side:
"Denne model kommer ikke til Europa"

Vil Folmer emigrere og over og køre http://www.peterbilt.com/

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:06

On Sat, 02 Feb 2008 20:54:53 +0100, Møller <Ma@g2net.dk> wrote:

>Hvad betyder egentlig denne lille sætning på den danske side:
> "Denne model kommer ikke til Europa"
>
>Vil Folmer emigrere og over og køre http://www.peterbilt.com/

>--

Har du aldrig hørt om containere, og deraf følgende muligheder for
transport over Atlanten?

Peterbilt??

Hvorfor skulle man lade sig sætte 10 år tilbage i forhold til hvad jeg
kører i nu?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leonard

Dato : 02-02-08 21:38

On Sat, 02 Feb 2008 21:05:52 +0100, Folmer Rasmussen wrote:

> Peterbilt??
>
> Hvorfor skulle man lade sig sætte 10 år tilbage i forhold til hvad jeg
> kører i nu?

Hvad er egentlig den mest moderne og komfortable lastbil, set fra
chaufførens plads?
I Europa?
I USA?
I verden?

--
Leonard

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:47

On Sat, 2 Feb 2008 21:38:04 +0100, Leonard <piper28a@gmail.invalid>
wrote:

>Hvad er egentlig den mest moderne og komfortable lastbil, set fra
> [...]

Det er nok en smagssag, men den er i hvert fald ikke amerikansk.

Volvo har ikke ændret en hujende fis på deres model siden 1992,
bortset fra at den fik nogen nye forlygter som ikke kan lyse. Den er
klart den med mindst plads i hytten.

Scania er den hvor du skal samle sengen, hver gang du skal sove. )

Renault Magnum er simpelthen for dyr i træsko, hvis man af gammel vane
lader dem stå på trinnet.

Lad mig få en tysker eller en hollænder. Der er plads til at røre sig,
og der mangler ingenting.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 11:48

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> lader dem stå på trinnet.
>
> Lad mig få en tysker eller en hollænder. Der er plads til at røre sig,

Hvad med Kamaz, de kan da vist komme frem i ethvert terræn.
Men de mangler vist alt

Møller

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 11:35

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> transport over Atlanten?
>
> Peterbilt??
>
> Hvorfor skulle man lade sig sætte 10 år tilbage i forhold til hvad jeg

Jo nu du siger det, så har jeg været behjælpelig med at få flere biler fra USA og Australien til DK
i Containere, Veteranbiler forstås, ikke fordi jeg har sådan nogle, men kun teknisk og logistisk
konsulent

Sidste sætning: nej vel, så kan du ligeså godt købe Ford eller Opel

Møller

Fra : BJ

Dato : 02-02-08 21:35

"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad betyder egentlig denne lille sætning på den danske side:
> "Denne model kommer ikke til Europa"

Der vil være lettere ændringer i forhold til den viste..

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:38

On Sat, 2 Feb 2008 21:34:55 +0100, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Der vil være lettere ændringer i forhold til den viste..

>--

Ja, det bliver nok nogen andre fælge, og sådan....... .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : -= JF =-

Dato : 02-02-08 21:56

BJ skrev:

> http://www.hyundaigenesis.com/

For sata en sprød æske!!
Så'n en må jeg have når jeg bli'r stor!

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-02-08 20:50

Folmer Rasmussen skriver:

> [...]
> små oplysninger for det meste er plantet for at hidse de masser op,
> der tror, at hvis en bil er produceret andre steder end i Europa, så

Er i30 da ikke bygget i Europa ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:10

On Sat, 02 Feb 2008 20:50:04 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:

>Er i30 da ikke bygget i Europa ?

>--

Oh, store dyrker af flueerotik, vil De være så venlig at skrubbe ud af
min tråd. )))

En koreabil er en koreabil, slut færdig. .-)

Yaris er lavet i Frankrig, og er en japanerbil. Har du forstået det?
)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-02-08 21:10

Folmer Rasmussen skriver:

> Oh, store dyrker af flueerotik, vil De være så venlig at skrubbe ud af
> min tråd. )))

JAWOHL !

> En koreabil er en koreabil, slut færdig. .-)

JAWOHL !

> Yaris er lavet i Frankrig, og er en japanerbil. Har du forstået det?
> )

JAWOHL !

Auf wienerschnitzel!

Klompff
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:15

On Sat, 02 Feb 2008 21:10:14 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:

>JAWOHL !

>JAWOHL !

>JAWOHL !
>
>Auf wienerschnitzel!
>
>Klompff

>--

Gut!! Ich sehe das du den budskab verstehen hat. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 21:31

> Gut!! Ich sehe das du den budskab verstehen hat. )

Und Sie sprechen sehr gut udenbysk.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:39

On Sat, 2 Feb 2008 21:30:46 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Und Sie sprechen sehr gut udenbysk.

>--

Jawohl, das können Sie gut glauben, und wollen Sie nicht arbeiten,
dann kennen wir anderen methoden. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 11:37

Folmer Rasmussen skrev:

> Gut!! Ich sehe das du den budskab verstehen hat. )

Hvad er den nu af? aspirerer du til udenrigsminister?
Pas på de bonede gulve, måske kan piksko anbefales

Mølle

Fra : Martin Vollert

Dato : 03-02-08 12:05

Møller havde fået den ide at fortælle:

> Hvad er den nu af? aspirerer du til udenrigsminister?
> Pas på de bonede gulve, måske kan piksko anbefales
>
> Mølle

PIKSKO...
Ahaahaaa den var god

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-02-08 17:41

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Sat, 02 Feb 2008 21:10:14 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
><er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:
klip

>Gut!! Ich sehe das du den budskab verstehen hat. )

Orv..... hvor kan man købe sådan en forstenet hat?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-02-08 21:24

In article <47A4C96C.5DBA0354@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Folmer Rasmussen skriver:

> Er i30 da ikke bygget i Europa ?

Nej.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 21:06

> [...]
> små oplysninger for det meste er plantet for at hidse de masser op,
> der tror, at hvis en bil er produceret andre steder end i Europa, så

Jamen jeg kommer her så godt som dagligt og er godt
klar over din provokerende fremfærd *GGG*
Jeg kom jo også bare med min betragtning, men skal
dog ikke se mig for "stor" til at beklage hvis jeg har
spoleret din aversion Undskyld Folmer.
Måske jeg også skulle lufte lidt lastbils aversion,
eller måske lidt taxa aversion, eller lidt morfar-kørsel
(nåe nej der er ikke mange morfar læsere her)
Vi kunne jo blive ved, men det er vel også ok med
lidt venligt dril på tværs af interesser.
Kan nu stadig godt trække på smilebåndet når snakken
kommer in på Jan_stevns mobil "aversion"/kast *GGG*

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-08 21:18

On Sat, 2 Feb 2008 21:05:43 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>Jeg kom jo også bare med min betragtning, men skal
>dog ikke se mig for "stor" til at beklage hvis jeg har

Det går nok,

> [...]

>(nåe nej der er ikke mange morfar læsere her)
>Vi kunne jo blive ved, men det er vel også ok med
>lidt venligt dril på tværs af interesser.

Der findes ikke noget bedre.

>--

>Kan nu stadig godt trække på smilebåndet når snakken
>kommer in på Jan_stevns mobil "aversion"/kast *GGG*

>--

Han er lidt "sær". ))

Og broderen, ham med Hawaiiteltet, lader ikke meget tilbage at ønske.
)

Jeg kender dem begge personligt. Det er ikke kedeligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 21:39

> Han er lidt "sær". ))
>
> Og broderen, ham med Hawaiiteltet, lader ikke meget tilbage at ønske.
> )
>
> Jeg kender dem begge personligt. Det er ikke kedeligt.

Jeg kan ikke lige placere ham pt.
Men der har jo været chancer ved forskellige lejligheder.
Desværre har jeg være forhindret eller syntes det har været
for langt væk når der blev lavet tiltag til fysisk fremmøde.
Her tænker jeg bla. på dengang der blev lavet den klub så vi kunne
få rabat hos Metax (som reelt ikke var/er fem potter pis værd).
Der var jo en stiftende GF, som man bla. kunne være dukket op til,
og så er der div. andre små træf i forskellige haver.
Men selvfølgelig så kan man jo bare selv byde ind til træf i egen have.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 22:01

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev :

>Jeg kan ikke lige placere ham pt.

Der er du ikke ene om ! lige nu gemmer han sig et eller andet sted i
det der lokum til en bil vi fandt til ham, da sædebunden gik nedenud
af hans Sierra

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa2/index.htm

( Jeg sladrer ikke om hvorfor - hihi...... )

Skrev jeg lokum ? Jeg mente Container .... øehhh Previa

mht mobilkast - er jeg skam stadig i træning - dog er jeg kun på 80
meter , jeg regner med at skifte til en lettere model end denne

http://www.dkfritidbil.dk/debat/debat.htm#mobil1

> [...]
>og så er der div. andre små træf i forskellige haver.
>Men selvfølgelig så kan man jo bare selv byde ind til træf i egen have.

Måske man når foråret viser sig skulle lave en hyggedag et sted her på
djævleøen ?
--
Jan_stevns

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 22:29

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Måske man når foråret viser sig skulle lave en hyggedag et sted her på
> djævleøen ?

Now we're talking.
Tag brormand med så vi kan se giraffen,
og så må vi jo se om der ikke kan fremskaffes
nogle mobiler så der kan afholdes DKFRITIDBIL
mesterskab i mobilkast. Og evt også mesterskab i
et par andre "sportsgrene". Det kunne være skægt.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 22:40

> [...]

>nogle mobiler så der kan afholdes DKFRITIDBIL
>mesterskab i mobilkast. Og evt også mesterskab i
>et par andre "sportsgrene". Det kunne være skægt.

Jeg mindes noget med en der tidligere skrev i gruppen (Steffen) - som
påstod at kunne bakke rundt hjerner med traktor iført 2 høvogne

nuvel - der er jo nok også en anden opgave eller 2 man kunne strides
om.

Nu er der jo faktisk Biler i Bella i år, så monstro tidligere
hyggemøder kan gentages - desværre er vi jo forvist fra Skipperkroen
i Køge på grund af at Wildau fik en sur krofatter til at smide med
kasseapparatet ..... hehe... Det er ellers rimelig go' Stegt flæsk
og Pernille de serverer - nuvel - der er jo tid endnu

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 12:08

jan_stevns skrev:

> http://www.dkfritidbil.dk/debat/debat.htm#mobil1

Det er da en letvægtsmodel, jeg havde da en STORNO der vejede 10 kg eller deromkring

Hvor lang tid kan katten svæve i luften når du sætter af med fulde omdrejninger
Den vil nok opfatte det som en misforståelse eller mishandling.

Møller

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 11:44

Folmer Rasmussen skrev:

> Det går nok,

> Der findes ikke noget bedre.

> Han er lidt "sær". ))

Lidt??

> Og broderen, ham med Hawaiiteltet, lader ikke meget tilbage at ønske.
> )

Tror du ikke det er solkasketten der strammer

> Jeg kender dem begge personligt. Det er ikke kedeligt.

Jeg har gentagende gange overvejet at tage Clausbussen, han kender mig ikke, så det kunne sikkert
udvikle sige festligt:
En knotten, vrissen ældre mand kommer ind i bussen:
Hør nu her unge mand: der er ingen der skal klippe i min billet jeg har betalt meget for den,
Jeg skal til lufthavnen, så behøver du at standse så mange gange,
Skal de snotunger ikke snart smides ud,
Hvor længe er det til at du skal op til køreprøve

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-02-08 19:43

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

klip

> [...]
>Skal de snotunger ikke snart smides ud,
>Hvor længe er det til at du skal op til køreprøve

Du lyder da ellers som mine stampassagerere.....

De står altid af ved næste stop, fordi de ikke kan tåle min venlige og
overdrevent forsigtige og langsomme kørsel, som jeg højlydt gør
opmærksom på skyldes min vidstrakte hensyntagen til deres skrøbelige
knogler.

De kan for resten heller ikke fordrage, at jeg på yderst hjælpsom vis
følger dem på plads og ved gentagne spørgsmål, sikrer mig at de nu
også sidder godt og ikke falder af stolen.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 19:48

Claus Frørup skrev:
> [...]
> følger dem på plads og ved gentagne spørgsmål, sikrer mig at de nu
> også sidder godt og ikke falder af stolen.

Hvorfor er rollatorer ikke omtalt i din omsorgsfuldt betjening unge mand!
Skal man selv slæbe dem ind og ud sammen med alle Netto- og Aldi-poser

Ja jeg spørger bare.

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-02-08 12:39

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Claus Frørup skrev:
klip

>Hvorfor er rollatorer ikke omtalt i din omsorgsfuldt betjening unge mand!
>Skal man selv slæbe dem ind og ud sammen med alle Netto- og Aldi-poser
>
>Ja jeg spørger bare.

Åhhhh Det må de sandelig meget undskylde Hr. Vil de ikke lige låne min
pudseklud til deres briller? Jeg kan jo se, at de i deres høje alder
ikke er så frisk og årvågen, at de har set jeg fik to unge mennesker
til at hjælpe med deres habengut.. Skal jeg ikke lige pudse brillerne
for dem? De ryster jo en del på hænderne og vi kan jo ikke have at
deres briller går itu, vel?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 04-02-08 13:20

Claus Frørup skrev:
> [...]
> til at hjælpe med deres habengut.. Skal jeg ikke lige pudse brillerne
> for dem? De ryster jo en del på hænderne og vi kan jo ikke have at

Det hjælper på det

jeg skal overveje at tage med Deres udmærkede busselskab med den udsøgte betjening.

Er der servering af bløde kager og kaffe ombord på transportmidlet?
Turen tager jo mere ned flyve turen til Karup og der forefindes diverse forfriskninger

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-02-08 19:54

> [...]

>Turen tager jo mere ned flyve turen til Karup og der forefindes diverse forfriskninger

Hov! Jeg glemte helt at billetere dem korrekt Hr.

Må jeg ikke lige have lov til at kaste et blik på deres rejsehjemmel?

HHHHHHmmmmmmmmm.....

Klokken er 0821 og deres pensionistkort er desværre ikke gyldig.....
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Ka´Du SÅ skrubbe ud af min bus......din starut!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 04-02-08 20:41

Claus Frørup skrev:
> [...]
> .
> .
>

> Ka´Du SÅ skrubbe ud af min bus......din starut!

Hvad f... man kan da heller ikke regne med solure på denne årstid.

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-02-08 21:28

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Claus Frørup skrev:
klip

>Hvad f... man kan da heller ikke regne med solure på denne årstid.

Nej, de går som vinden blæser
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 04-02-08 21:36

Claus Frørup skrev:
> Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

> klip
>
> Nej, de går som vinden blæser

Ja der skrive jo også meget om solstorme for tiden.
http://ing.dk/artikel/84489
Så der er nok der hunden er begravet.
og husk lige mobilen næste gang du skal ind under et af slægtens fartøjer:
http://www.bt.no/lokallokal/osogfusa/radios/article502738.ece

Og kan du ikke lige køre forbi Polisen, de må da have nogle gamle Scorpioer brormand kan
kannibalisere, jeg var helt bange for, at det var Spirilen der havde ondt i halsen.

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-02-08 22:02

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Ja der skrive jo også meget om solstorme for tiden.
>http://ing.dk/artikel/84489
>Så der er nok der hunden er begravet.

Uhadada.... kan man mon klare det ved at beklæde en paraply med
folie?

>og husk lige mobilen næste gang du skal ind under et af slægtens fartøjer:
>http://www.bt.no/lokallokal/osogfusa/radios/article502738.ece

Hehe.... der er endnu ikke faldet nogle biler ned.... bortset fra den
vi selv væltede.

>Og kan du ikke lige køre forbi Polisen, de må da have nogle gamle Scorpioer brormand kan
>kannibalisere, jeg var helt bange for, at det var Spirilen der havde ondt i halsen.

Har polisen sådanne fine automobiler?
Jeg synes da man kun ser dem i de dersens blåmalede rugbrød.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 04-02-08 22:47

Claus Frørup skrev:

> Uhadada.... kan man mon klare det ved at beklæde en paraply med
> folie?

Bage- eller alu-

> Har polisen sådanne fine automobiler?
> Jeg synes da man kun ser dem i de dersens blåmalede rugbrød.

det er nok når de skal til hundetræning eller ungdomsopdragelse

ellers:
http://hjem.get2net.dk/policeshooting/ny_side_10.htm

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-02-08 17:02

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Claus Frørup skrev:
klip

>Bage- eller alu-

Bage..... så er der brød til kaffen.

>det er nok når de skal til hundetræning eller ungdomsopdragelse

Er det ikke det samme?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 05-02-08 18:18

Claus Frørup skrev:

> Bage..... så er der brød til kaffen.

Takker hvornår?

> Er det ikke det samme?

Jo det er også derfor det er slået sammen.

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-02-08 21:25

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Takker hvornår?

Århhh sårn ved halvtiden.

>Jo det er også derfor det er slået sammen.

Aha hundeungdomsopdragelsetræning.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-02-08 19:41

On 2 Feb., 16:13, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> [...]
> køre i, regnet ud ved omkostninger pr. km.
>
> Stærkt forfulgt af Citroen C4.
>
> Hyundai'en kommer iøvrigt snart som stw. Det bliver en sællert.

Bortset fra den store usikkerhedsfaktor er der som vanligt fejl som
eksempelvis manglende udgifter til service, og at er Golf TSI 140 hk
sat til 15,9 km/l hvor VW selv siger 14,1 km/l.

http://www.bilpriser.dk/analyse.do?analysisid=181

Men ja, stationsvognen bliver uden tvivl også et hit.

Med venlig hilsen Kim

Fra : BikeManiac

Dato : 03-02-08 00:49

Nu spør jeg så ud i gruppen:

Mangler vi en ny folkevogn? En bil som bare er hamrende billig og som
ikke skal holde mere end 100000 km, for så skiftes den ud igen til
fordel for et nyt og smartere design? Hvad er jeres bud på en
bestsæller - hvis i skulle stille nogle krav op?

Lucas

Fra : Niels Pein

Dato : 03-02-08 16:27

"Bedst" og "billigst" er ikke synonymer.
Faktisk er det ofte to omvendt proportionale størrelser.
--
Hilsen Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-02-08 16:45

On Sun, 3 Feb 2008 16:27:00 +0100, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.landekode> wrote:

>"Bedst" og "billigst" er ikke synonymer.
>Faktisk er det ofte to omvendt proportionale størrelser.

Ja?

--
Når månen er rød, er den kommunistisk.
Når månen er halv, er den muslimsk.