diff
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 09:51

Findes der en bundprop på en Sierra gearkasse og i diffen ??
Jeg skal ha' skifte olie på begge dele.
Nogle med billeder ?
Det siges, gamle biler har bundprop og nyere ikke...
Hjælp.

Fra : KASO

Dato : 02-02-08 10:11

"Eque" <-> skrev i meddelelsen
> Findes der en bundprop på en Sierra gearkasse og i diffen ??
> Jeg skal ha' skifte olie på begge dele.
> Nogle med billeder ?
> Det siges, gamle biler har bundprop og nyere ikke...

Jamen - så må en Sierra jo pr. definition have en bundprop

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 10:19

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
>
> Jamen - så må en Sierra jo pr. definition have en bundprop

Jep. Alle ønsker kvalitet der holder.
Rart når det holder mere end der loves...
Dyrk iøvrigt flg.:

http://www.bt.dk/article/20080128/bil_og_camping/80128041/

Fra : A. K.

Dato : 02-02-08 13:01

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Jep. Alle ønsker kvalitet der holder.
> Rart når det holder mere end der loves...
> Dyrk iøvrigt flg.:
>
> http://www.bt.dk/article/20080128/bil_og_camping/80128041/
På bagtøjet er der ingen aftapning, kun påfyldning, men på gearkassen er der
på venstre side bagerst en unbraco bolt til aftapning og længere fremme på
samme side en til påfyldning.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 09:38

"A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> På bagtøjet er der ingen aftapning, kun påfyldning, men på gearkassen er
> der på venstre side bagerst en unbraco bolt til aftapning og længere
> fremme på samme side en til påfyldning.

Øh en påfyldsningsstuds som vender nedad ?
Ej forstået:,o)

Fra : KASO

Dato : 02-02-08 15:34

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Jep. Alle ønsker kvalitet der holder.

Personligt foretrækker jeg en bil, der god til at køre istedet for én, der
er god til at holde

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 22:08

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> Personligt foretrækker jeg en bil, der god til at køre istedet for én, der
> er god til at holde

Hvad så med spise og drikke pauser.
For ikke at tale om toilet og sovepauser
Så uanset hvad så vil den holde stille i 1/3 af
tiden. Har du også et arbejde at passe hvori
din bil ikke indgår, ja så kan du ligge 1/3 mere
oveni. Og så er du faktisk ude i at din bil holder
mere stille end den kører

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 09:37

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Personligt foretrækker jeg en bil, der god til at køre istedet for én, der
> er god til at holde

-derfor valgte jeg det bedste fra begge verdner.
Der er jo en årsag til, en Ferrari er baghjulstrukken
og ikke har 5 døre..,o)