"Hans-Erik Larsen" <1dxfw@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
news:4808d176$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej alle.
>
> Så er jeg løbet ind i et spooky problem med min Suzuki Intruder 1400
> fra -91.
>
> Sent sidste år begyndte intruderen at skyde i udstødningen og jeg skiftede
> tændrør. Det virkede rigtigt fint indtil jeg ca havde kørt 200km, så
> begyndte den igen at skyde. Jeg skiftede en gang mere (NGK tændrør) og
> hver gang løste det midlertidigt problemet. Inden vinteren havde jeg den
> hos Rydberg og fik den synkroniseret og dysset samtidig med at jeg fik et
> stagekit 2 på maskinen + nye tændrør + nyt nåle-styr. På hjemturen fra
> Rydberg kørte maskinen fint og jeg målte efter 100km at den havde kørt
> knap 19km literen som jeg mener må være et sundhedstegn ? Nu kom sommeren
> og den startede perfekt første gang efter karburatorene blev fyldt med
> benzin (havde kørt den tom før henstand + fuld tank). Jeg har nu kørt ca
> 80 km og nu er sgu h....... problemet der igen. Den skyder og satte ud 2
> gange i dag.
> Er der nogen gode ideér hvad problemet kan være?
Hvis det andet er lavet okay, er min ide at det er svømmernåle der ikke
holder tæt, eller svømmer står for højt, så den får for fed blanding og
soder rørene.
Er de ikke meget sorte, når du må skifte dem ?
--
Venlig hilsen
Flemming Disc
www.discteknik.dk