Makeup til sæde ?
Fra : Johnny Hansen

Dato : 18-04-08 11:30

Hej gruppe
er der nogen der kan anbefale makeup til Mc-sæde, ala ligesom vinylmakeup
til biler ??
vil selvfølgelig ikke gerne have sædet bliver glat, det gør vinyl inde i
bilen efter en tur med vinylspray.

mvh johnny

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 18-04-08 12:53

"Johnny Hansen" <johnny-hcrap@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vinylmakeup til biler ??
> vil selvfølgelig ikke gerne have sædet bliver glat, det gør vinyl inde

Dette er ikke så tosset:
http://www.heste-nettet.dk/vejviser/info.php?linkID=3164
Det virker også fint på kunststoffer, og er helt brugs-tørt ½ time efter
påføring.
det virker lidt dyrt, men det er utrolig drøjt!
Jeg bruger det både på læderfodtøj, læder- køredragt, og på motor- og
trædecyklers saddel.
Læs brugsanvisningen! Tyndest mulig påføring.
(Jeg køber det hos den lokale hånd-skomager for en 50'er)

Michael D

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 18-04-08 12:58

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> trædecyklers saddel.
> Læs brugsanvisningen! Tyndest mulig påføring.
> (Jeg køber det hos den lokale hånd-skomager for en 50'er)

Dette link er måske mere sigende:
http://www.contact-saddle.com/shop/tip-top-laederbalsam-250-401p.html

Samme produkt

Michael D

Fra : Siavash T.

Dato : 18-04-08 12:21

jeg bruger paraffinolie, som kan købes i apotekerne.

mvh
Siavash T.