instruktionsbog gsx 550 ed
Fra : Jan Jacobsen

Dato : 17-04-08 13:35

Er der nogen der ligger inde med en sådan, vil jeg da meget gerne have en
kopi i elektronisk form, eller købe den....
mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 17-04-08 17:17

"Jan Jacobsen" <jan_torbin@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ligger inde med en sådan, vil jeg da meget gerne have en
> kopi i elektronisk form, eller købe den....
> mvh
> Jan

Kan du bruge en servicemanual ?

Jan

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 18-04-08 08:56

ja endelig....
er den elektronisk eller i papir udgave

mvh
Jan

Fra : TWL

Dato : 20-04-08 20:28

Jan Jacobsen wrote:
> Er der nogen der ligger inde med en sådan, vil jeg da meget gerne have en
> kopi i elektronisk form, eller købe den....
> mvh
> Jan

Hej Jan

Under oprydning har jeg fundet en del pdf-filer vedr GSX550, desværre
er de fleste på tysk.

Har det interesse ?

Hvor i landet bor du ?

Hilsen Thomas