Topbox til SV650S
Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 17-04-08 07:52

Findes der en topbox til SV650S som kan sidde på en "adaptor" der erstatter
bagsædet?

Jeg mener at have set sådant et arrangement på nettet, men kan ikke finde
det igen. Måske var adaptoren hjemmestrikket til en standard topbox.

Jørgen, der er træt af rygsæk

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 17-04-08 07:56

Jørgen Peter Nielsen skrev:
> [...]
>
> Jeg mener at have set sådant et arrangement på nettet, men kan ikke finde
> det igen. Måske var adaptoren hjemmestrikket til en standard topbox.

Jeg har engang lavet noget ligende til min 748
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=621

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Allan

Dato : 17-04-08 09:18

"Jørgen Peter Nielsen" <jpn@c.dk> wrote in message
> Findes der en topbox til SV650S som kan sidde på en "adaptor" der
> erstatter bagsædet?

Prøv at se her:
http://www.sw-motech.de/produkt/index.php?produkt_id=271&marken_id=18

jeg ved godt den ikke erstatter bagsædet, men den udnytter pladsen på
"numsen" rimeligt godt. Der findes Adaptor-plader til de fleste
taske-systemer.

priser:
http://www.louis.de/_10769f5cfb667c4ce74c95330ab7f26dc2/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10025724&anzeige=0

mvh
Allan
MCInternet.dk
Honda CBF1000a - med Alu-Rack

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-04-08 10:33

Jørgen Peter Nielsen skrev:
> [...]
>
> Jeg mener at have set sådant et arrangement på nettet, men kan ikke finde
> det igen. Måske var adaptoren hjemmestrikket til en standard topbox.

jeg har fundet et system på

www.suzuki.de
og
suzuki.nl (et pdf. katalog) for nogle år siden - originalt suzuki
tilbehør - prøv at kikke der.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 19-04-08 09:59

> [...]
>
> www.suzuki.de
> og
> suzuki.nl (et pdf. katalog) for nogle år siden - originalt suzuki

det var netop det originale jeg havde set.

Mange tak

P.S. Jeg havde også set Dan's flotte adaptor til Ducatien

Fra : TWL

Dato : 17-04-08 15:39

Jørgen Peter Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg mener at have set sådant et arrangement på nettet, men kan ikke finde
> det igen. Måske var adaptoren hjemmestrikket til en standard topbox.

Hej Jørgen

Her er en der sidder ovenpå.
Se nederst på siden.

Måske jeg skulle huske linket :