Løsdele til BMW System 4 Evo - findes det ~
Fra : Richard

Dato : 15-04-08 17:01

Hjælp, BMW i Rødovre påstår, at løsdele som kind- og nakkepuder til subj.
ikke fås mere? – hjelmen er jo udgået for flere år siden, siger de. Men
kan det virkelig passe; ville være taknemlig for et link til en sandsynlig
leverandør?

– og hvis de nu har rigtigt, håber jeg da ikke, BMW er lige så hurtige med
at stoppe reservedelsproduktionen til deres udgåede mc-modeller...

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-04-08 17:29

Richard skrev:
> [...]
>
> – og hvis de nu har rigtigt, håber jeg da ikke, BMW er lige så hurtige
> med at stoppe reservedelsproduktionen til deres udgåede mc-modeller...

Det kan jeg sgunte få til at passe - jeg købte hængselreservedele i
efterår/vinter '07.
Ellers prøv at maile Xpedit.dk, det kan være de har noget liggende.
Jeg fik pinlockvisir i februar til Sys4Evo-klaphatten.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-04-08 17:34

Aragorn Elessar skrev:

> [...]
> Ellers prøv at maile Xpedit.dk, det kan være de har noget liggende.
> Jeg fik pinlockvisir i februar til Sys4Evo-klaphatten.

-kåt-

....og så glemte jeg lige at skrive, at hængslerne var fra Rødovre og
visiret fra Ølgod.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Richard

Dato : 17-04-08 20:04

Aragorn Elessar wrote:

> Ellers prøv at maile Xpedit.dk, det kan være de har noget liggende.
> Jeg fik pinlockvisir i februar til Sys4Evo-klaphatten.

Tak Aragorn, Xpedit klarede det, som subj antyder

Ikke nok med at de uden videre tilbød at skaffe de større kind- og
nakkepuder samt et hagenet hjem på min glatte e-mail. Da vi fik talt om
priserne på disse og et par andre smådele, havde Kurt åndsnærværelse nok
til i stedet at tilbyde mig en ny hjelm, der havde været en tur i dørken,
med den ønskede størrelse puder til samme pris. Dermed fik jeg et ekstra
visir plus andre løsdele med oveni

Hvis det er normen for betjening der, kan jeg godt forstå, at Xpedit er
vokset så store, som deres annoncer og messefremtræden antyder. Nu de er
begyndt at sælge brugte Pan European, er det højst sandsynligt, jeg kommer
igen på et senere tidspunkt

Om BMW i Rødovre kan klare sig på længere sigt? - tjah, det kommer vel an
på, hvor ringe de andre nordsjællandske BMW-forhandlere behandler kunderne

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-04-08 02:38

Richard skrev:
-klip-

> [...]
>
> Om BMW i Rødovre kan klare sig på længere sigt? - tjah, det kommer vel
> an på, hvor ringe de andre nordsjællandske BMW-forhandlere behandler

Godt at høre at du fik de dele til din klaphat, som du var på jagt
efter. Og velbekomme; nu ved du hvorfor bl.a. min 'sjuk hellere end
gerne kører til Ølgod for at få foretaget service, frem for at tøffe til
Rødovre.
Jes er okay, men som han selv siger så er hans kundepleje meget...skal
vi kalde det "humørbetonet"?
Jes laver fint arbejde, og vi er kun blevet behandlet godt af ham, men
han kan virke "mandagspåvirket" nogle gange, for nu at være venlig.
Det lader dog til at han er ved at køre en af de yngre i stilling til
overtagelse af værkstedet, så kan det være det hjælper på humøret
derude.

Som du selv nævner, så kan Xpedit anbefales - og ja, der er flere grunde
til at de er blevet store efterhånden.
Glem alt om Jan Nygaard, han er og bliver bilmand, og dette indrømmer
han også åbent.
Derfor behøver han ikke at behandle mc-kunderne dårligt, som vi er nogle
stykker der har oplevet derude.
En ting er dårlig kundeservice, men ingen kundeservice overhovedet hvis
man er mc-kunde?

Jeg gider ihvertfald ikke blive ignoreret hos Jan Nygaard mere, og det
ved jeg der er flere andre der heller ikke har lyst til.
Næeh tak, så hellere ringe til det jydske og så tage en dejlig
fredags-sviptur til Ølgod med mulighed for overnatning hvis tingene
tager lidt længere tid end beregnet, og så blive grovforkælet på servicen.
Og nej, jeg har intet med Xpedit at gøre, andet end at jeg er utroligt
glad for deres serviceniveau og hyggelige omgangstone.
At de så også forhandler "fremmede mærker"...nå ja, alle kan jo komme
til at begå fejl. ;oD (j/k)

Et lille eksempel på en ordveksling fra i søndags:
'Sjukken: [ved mødet med Rune] "Hvor ER det længe siden!"
Rune: "Ja det MÅ du nok sige!" - brede smil og hyggesnak fulgte.

Årsag?
'Sjukken havde været derovre onsdagen før og få lavet 10.000 km's
service (Fabriksny R1200RT anskaffet nov. 2007...vil en eller anden
venligst give den mand en fast pipeline til et raffinaderi?!) samt få
softwareopdateret ESA'en, og nu stod han så der igen til kaffemødet.

Facts:
'Sjukken fik at vide at de eneste der kører mere end ham, er en nordmand
der bor i Oslo og arbejder i København, samt mc'erne fra Rigsen.
Og kilometertælleren er nu oppe på snart 13.000 km...
Det er min 'sjuk, og jeg er STOLT af ham! *blinker energisk en
forræderisk tåre væk* *snøft*

Venlig hilsen

Aragorn. I skrivende stund: Sengetid. |o)

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 16:08

On Sun, 20 Apr 2008 03:38:28 +0200, Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> han også åbent.
> Derfor behøver han ikke at behandle mc-kunderne dårligt, som vi er nogle

Og det er lige så ringe i Aalborg IMHO, så jeg regner også lige med at
kigge til Ølgod, så kan jeg besøge Drabant venner samtidig

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08