MZ racer dele, hvor?
Fra : LasseNC

Dato : 11-04-08 03:31

Hej gruppe!

I næste uge får jeg mig en MZ 301 fra 98 mener jeg det er.

Men den er i standard trim og må gerne være mere race orienteret!

Kender http://www.burwin.co.uk/ men er der andre sider?

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 11-04-08 12:53

Der er et par tyske sider.

og der udover er der lidt her:

http://www.eichy.de/mzseite2tech.htm
Prøv også at kontakte Lars Molnit AKA Moller på:
www.mzklub.dk
Han går og pusler med noget Reed ventil oa.
prøv evt også
http://www.rztpower.com/
MVH

Kim AKA skoleskibe

BMW R100RS 1977
MZ ETZ 301 Saxon Fun - Velorex 562
MZ ES 150-1 1974
MZ TS 150 1981
MZ ETS 250 1972
MZ ETZ 250 1986
MZ ETZ 250 Saxon Tour 1994

Fra : Lasse Christensen

Dato : 12-04-08 11:10

kim.svensson@tdcadsl.dk skrev:
> Der er et par tyske sider.
>
> og der udover er der lidt her:
>
> http://www.eichy.de/mzseite2tech.htm
> Prøv også at kontakte Lars Molnit AKA Moller på:
> www.mzklub.dk
> Han går og pusler med noget Reed ventil oa.
> [...]
Ser spændende ud!

Det jeg er mest interesseret i er at få hele cyklen gjort en del lavere,
nogle clip ons og rear sets.