Ulovlige knallerter...
Fra : Studo

Dato : 10-04-08 15:29

Sidder lige og hører ordførerkommentarer på det nye forslag om
trafiklovgivning. De tre punkter er:
1. Nuppe Knallert efter 2. gang, politiet skal ikke længere finde
ændringen

2.*Børn over 5 og under 135cm skal have et børnesæde til mc

3.Noget med transport af farligt gods.

Og ordførerne er alle for forslaget, undtaget de radikale, som er for
eller blank. Endda hende der havde den dårlige ændring (som hendes første
lovforslag) sagde at de nok havde haft for travlt, og en anden gang bør
tage høringsprocessen lidt mere alvorligt.

Så nu ser det ud til at mine nevøer, eller mine kommende børn får lidt
lettere ved at blive transporteret.

Fra : Niels Pein

Dato : 10-04-08 23:06

"Studo" skrev ...
> [...]
> tage høringsprocessen lidt mere alvorligt.
>
> Så nu ser det ud til at mine nevøer, eller mine kommende børn får lidt

En spøjs titel du har valgt i forhold til hvad der er væsentligt i
meddelelsen for denne gruppe.

Skulle titlen ikke have været "Farligt gods"?
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA

Fra : Studo

Dato : 11-04-08 08:52

> En spøjs titel du har valgt i forhold til hvad der er væsentligt i
> meddelelsen for denne gruppe.
>
> Skulle titlen ikke have været "Farligt gods"?

Det var overskriften for debatten i folketinget, taget direkte fra DR2.